Fondant og alm. frugtfarver? Kan man godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.048 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Mira0911

Jeg er ikke sprunget ud i det med pasta farver endnu... Men det skal da ske på et tidspunkt...

Jeg har ikke pastafarver hjemme...

Spørgsmålet er: Kan jeg godt farve fondant med alm. frugtfarver? F.eks. overtrækket der skal over kagen?

Håber nogen kan hjælpe mig...

Hvis ja, så er det vel bedst at farve fondanten dagen før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Jordbærpigen

Du kan såmænd sagtens bruge alm. frugtfarve, men reultatet bliver desværre også derefter Min røde blev mere lyserød osv. Men ja, det vil klart være bedst at farve det MINDST dagen før, så den kan stå og trække farve og blive mørkere..

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

MissSmile26 skriver:

Du kan såmænd sagtens bruge alm. frugtfarve, men reultatet bliver desværre også derefter Min røde blev mere lyserød osv. Men ja, det vil klart være bedst at farve det MINDST dagen før, så den kan stå og trække farve og blive mørkere..

Tak for svar.. Jeg må prøve det...

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

Og så ska du huske at komme farven inden flomelissen da den ellers bare vil blive frygteligt klistret

Anmeld

13. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har altid kun brugt frugtfarve,og ja,det bliver meget lysere.Men jeg putter det i til sidst,har aldrig haft de store problemer med det.

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Anja Dahl skriver:

Og så ska du huske at komme farven inden flomelissen da den ellers bare vil blive frygteligt klistret

Det er købe fondant...? Er det ikke kun hvis det er hjemmelavet?

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

MoarJ skriver:

Det er købe fondant...? Er det ikke kun hvis det er hjemmelavet?

Hi hi...jo det var lige gået min næse forbi at det var købefondant ! Jeg bruger altid selv købefondant og mit gæt ville da være at det bliver temlig klisteret med frugtfarve...men ved det ikke da jeg kun har brugt pastafarver

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Anja Dahl skriver:

Hi hi...jo det var lige gået min næse forbi at det var købefondant ! Jeg bruger altid selv købefondant og mit gæt ville da være at det bliver temlig klisteret med frugtfarve...men ved det ikke da jeg kun har brugt pastafarver

Jeg må prøve med en lille klump og se hvordan det bliver...

Anmeld

28. november 2010

Trine12

Er der nogle der har prøvet at hælde frugtfarve i købefundant?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.