Sniger mig tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Vingummien

Jep så er jeg vist ved at være klar til at komme kryppende tilbage til jer allesammen igen

Endnu engang tak for gaven, den var så fin

Vi er bare faldet rigtig godt til i den nye lejlighed og hygger os rigtig og min energi er bare helt i top Emil er blevet så dygtig til mange ting og hans sprog køre bare derud af.

Det mest sjove er når vi spiser og han vil have mere så råber han bare med alt den luft han har i lungerne MERE!!! er så sødt og sjovt når han gør det.
Han er også begyndt at rydde op hvis jeg f.eks har lagt en pose på gulvet lige til jeg har lagt mine ting i skabene så kommer Emil rendende og samler den op og smider den i skabet. Når han har pusset næse går han selv ud i skralde spanden med papiret eller ud i wcet, jeg må have være meget forkølet i år siden han har taget det til sig

Håber i allesammen har det godt

Her er lige lidt billeder af EMil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

anna-jonas

Dejligt at høre fra dig igen, Sus. Hvor skønt at i trives i jeres nye omgivelser.

Skønne billeder af en dejlig gut.

Anmeld

13. maj 2010

JustAnotherName

Dejligt at have Jer tilbage. Og skønt at høre, at I er faldet godt til i det nye.

Jeg vil glæde mig til at se, og høre, endnu mere til, og om, dig og Emil igen.

Anmeld

14. maj 2010

Barbamama

Jubiiii dejligt at "se" dig igen!!!! Og skønt at høre at I er faldet godt til og har det godt!!!

Anmeld

14. maj 2010

Vingummien

Mange tak

Anmeld

15. maj 2010

Bondepigen

Hvor skønt at I lyder til at hygge jer i de nye omgivelser. Velkommen tilbage!!!

Emil er bare for skøn!!

Anmeld

16. maj 2010

lion

Hej Susanne.

Hvor er det dejligt at du er tilbage har savnet dig.

Jeg vil sige TUSINDE tak for de søde bamser til Julius dem skal han nok blive glad for.

Dejligt at I er faldet godt til i lejligheden.

SIkke skønen billeder af Emil, jeg glæder mig til sommer når jeg(vi) skal se jer igen.

Dejligt at hans sprog går fremad og det med at hjælpe lyder lige som Cassandra især det med papir til skrald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.