Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Riksen skriver: Ih, hvor dejligt! Stort tillykke! Så kan vi følges ad - har også termin engang i januar. - Rikke
Ih, hvor dejligt! Stort tillykke!
Så kan vi følges ad - har også termin engang i januar.
- Rikke
Ja vi må lige holde øje med hinanden! Tillykke til dig også!
CamiRon skriver: Ja vi må lige holde øje med hinanden! Tillykke til dig også!
Tak
Ja, som Mettemus skriver, så er vi nogle stykker, der har termin i januar - spændende!
Endnu en gang tillykke
Riksen skriver: Tak Ja, som Mettemus skriver, så er vi nogle stykker, der har termin i januar - spændende! Endnu en gang tillykke
Tak du! Kan godt se vi er nogle med termin i januar. Hvordan bliver jeg medlem af mødregruppen?
CamiRon skriver: Tak du! Kan godt se vi er nogle med termin i januar. Hvordan bliver jeg medlem af mødregruppen?
Det ved jeg faktisk ikke - så jeg har også brug for hjælp. Jeg kan kun finde ud af at tilføje den som favorit.
Riksen skriver: Det ved jeg faktisk ikke - så jeg har også brug for hjælp. Jeg kan kun finde ud af at tilføje den som favorit.
Ja så langt er jeg også nået. Underligt!
CamiRon skriver: Ja så langt er jeg også nået. Underligt!
Har lige kigget, og nu står du som medlem derinde Hvad har du gjort?
Nu har jeg fundet ud af det. Man bliver automatisk medlem når du angiver din graviditet under din profil!
CamiRon skriver: Nu har jeg fundet ud af det. Man bliver automatisk medlem når du angiver din graviditet under din profil!
Super! Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128