... at aflevere pigerne hos mormor og have en hel dag for sig selv! hun kommer med dem igen ved femtiden så jeg skal slet ikke tænke på at hente dem
jeg er i øvrigt blevet ret god til at få os alle ud af døren om morgenen, det tager ca. en time og et kvarter fra de er stået op til at få dem begge i tøjet, hældt morgenmad i dem, børstet tænder, selv blive gjort klar og få hentet klapvognen i kælderen. måske er vi så småt ved at være vuggestueklar allesammen? 
jeg skal lave et billede i dag – en bryllupsgave til min kusine som skal giftes næste weekend (hvilket jeg i øvrigt har totalt krise over – hvad fanden tager man på til et bryllup??
). har været ude og fotografere til det hele formiddagen. det bliver en kollage på lærred med urbane motiver kombineret med det nyudsprungne forår og grafitti. og horizontale linier. det er i hvert fald det jeg har i hovedet, men nu må vi se, ofte bliver resultatet noget helt andet 
det bliver i hvert fald lidt i samme stil med et som jeg lavede for nogle år siden (se billedet).
god himmelfart, ladies! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld