Menstruation?? Nogen der ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Koen.

Hej piger.

Håber i kan hjæpe for min læge har lukket så kan ikke ringe og spørge hende!
I Søndages var det 4 uger siden jeg fødte, stoppede med at bløde efter 1 1/2 uge, men i går begyndte jeg at bløde rigtig RIGTIG meget igen

Kan det være min mens allerede? Har kun malket ud til lillepigen da hun ikke kunne få fat, men hun får kun MME nu.. Så det kunne vel godt være mens, men ved ikke om man kan få det så hurtigt efter?

Håber i lige kan give et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

jeg fik en månede efter

Anmeld

13. maj 2010

B&J

hihihi det gjorde jeg også en månede efter fik jeg det røde

Anmeld

13. maj 2010

Koen.

Okay, så er det helt sikker "bare" det, var bare ved at være bange for der var noget galt, da det er en del voldsommere end jeg var vant til før graviditeten

Anmeld

13. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja  der kom også mega ved miig , ku slet ikk styre det. bøldte igemmen hele tiden! har aldrig set så meget blod!

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg havde en blødningspause på 1½-2 ugers tid efter min fødsel.. men det var "bare" efterfødselsblødning der kom igen og ikke mens... Men du skal da nok lige være obs på det

Anmeld

13. maj 2010

Koen.

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja  der kom også mega ved miig , ku slet ikk styre det. bøldte igemmen hele tiden! har aldrig set så meget blod!

åh okay Ja det lyder som mig lige nu, så er jeg mere rolig Tak!

Anmeld

13. maj 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

jeg havde en blødningspause på 1½-2 ugers tid efter min fødsel.. men det var "bare" efterfødselsblødning der kom igen og ikke mens... Men du skal da nok lige være obs på det

okay, ja kunne godt ske jeg så lige sq ringe til lægen i morgen bare for at være sikker For (undskyld detaljerne) Er faktisk ligeså sleemt som dagen efter fødslen

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillespurv19 skriver:

okay, ja kunne godt ske jeg så lige sq ringe til lægen i morgen bare for at være sikker For (undskyld detaljerne) Er faktisk ligeså sleemt som dagen efter fødslen

ok, så voldsomt kom mit ikke tilbage.. Men jeg ammer også fuldt, så måske det har noget at sige! Hmm... Ja, ring til din læge! Vi skal til 3-mdr. med Laura i morgen og min læge sagde forleden at stort set alle lægehuse har ekstra "akut" tider i morgen fordi de godt ved der kommer mange her i "ferien"

Anmeld

13. maj 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

ok, så voldsomt kom mit ikke tilbage.. Men jeg ammer også fuldt, så måske det har noget at sige! Hmm... Ja, ring til din læge! Vi skal til 3-mdr. med Laura i morgen og min læge sagde forleden at stort set alle lægehuse har ekstra "akut" tider i morgen fordi de godt ved der kommer mange her i "ferien"

Ja det er nok godt lige at få hørt om det er normalt Åh nej, 3.mdr så skal det lille pus stikkes Held og lykke med hende i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.