mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Ligemeget om det er en svag streg ?

Jeps...en streg er en streg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

dorthemus

Stregen bliver tydeligere i takt med at graviditetshormonet stiger og tallet fordobles hver anden eller tredje dag..

Anmeld

13. maj 2010

BulleMulle

Wee

Men hvis jeg så får slem mens, er det så fordi jeg allerede har mistet barnet `? :/

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Wee

Men hvis jeg så får slem mens, er det så fordi jeg allerede har mistet barnet `? :/

Det er ikke sikkert...og prøv at lad være med at tænke sådan Som nævnt er der nogen der bløder gennem hele graviditeten, men det er selvfælgelig en risiko i de første uger indtil ægget har sat sig ordentlig fast.

Jeg fik selv en tidlig scanning da jeg var 7 uger henne og den viste tydelig hjerteblink og så er risikoen for abort meget lille.

Prøv at læse om graviditeten uge for uge herinde på Baby.dk. Der får du meget info og kan måske berolige dig mere.

Anmeld

13. maj 2010

BulleMulle

Har prøvet at læse lidt .. (; Men frygten for at miste eller ikke blive gravid er bare så stor .. Fik afvide da jeg var 14 år at jeg måske have en chance for ikke at kunne få børn, fordi jeg har haft anoreksi :/ Så det sidder bare i mig, når vi bliver ved med at prøve og prøve og der ingenting sker ... :/

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Har prøvet at læse lidt .. (; Men frygten for at miste eller ikke blive gravid er bare så stor .. Fik afvide da jeg var 14 år at jeg måske have en chance for ikke at kunne få børn, fordi jeg har haft anoreksi :/ Så det sidder bare i mig, når vi bliver ved med at prøve og prøve og der ingenting sker ... :/

Okay det kan jeg godt forstå, men det tegner godt for at du ER gravid  Og at være gravid er altså ni måneder i glæde, spænding og frygt for at miste...dén har ALLE gravide, tro mig  De første tre måneder var jeg selv enormt bange for at miste min baby i maven og der findes desværre ingen garantier.

En del graviditeter går til, og der er ofte ingen forklaring på HVORFOR! Tit er det naturens måde at udskille det syge fra og har altså ikke nødvendigvis årsag i en eks. anorexi.

Mit bedste råd er, at du skal nyde det! Det er dejligt at være gravid og mærke maven vokse og din nervøsitet må ikke tage glæden fra dig.

Prøv at tage det roligt, test  morgen og er stregen tydeligere og tag kæresten under armen og FEJR DET

Anmeld

13. maj 2010

BulleMulle

Prøver os at være positiv med det ...  Men har ikke fortalt kæresten endu at jeg tror den er der, ville først være helt sikkert, og så vil jeg gerne overrake ham .. Ved hvor glad han bliver over det..  Han har plaget om en lille bebs i snart et år, så han bliver overlykkelig

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Prøver os at være positiv med det ...  Men har ikke fortalt kæresten endu at jeg tror den er der, ville først være helt sikkert, og så vil jeg gerne overrake ham .. Ved hvor glad han bliver over det..  Han har plaget om en lille bebs i snart et år, så han bliver overlykkelig

Jeg  og husk lige en update i morgen

Anmeld

13. maj 2010

BulleMulle

Skal jeg nok (: Og tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.