Suuuk, må lige have luft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Svane83

Hej alle

Har lige snakket med min lillesøster på 23år, jeg ved simpelthen hvor jeg skal gøre af mig selv. 

Hun har en lang historie med mange underlivs infektioner og blærebetændelse, hun har en blære der hælder og hun kan derfor ikke tømme den helt når hun tisser.

Nå men hun har siden sidste uge haft en jagende fornemmelse i underlivet og rendt og tisset konstant og var ved lægen i sidste uge for at se om hun igen havde fået noget blærebetændelse, men nej tilgengæld havde hun fået lidt svamp.

Hun har stadig de her mens lignende smerter og tisser konstant. Hun klager over at hendes tis lugter bittert og jeg kom så til at spørge om hun måske kunne være gravid så nu skal hun så tage en test her kl. 12 når hun har fri. en af mine 

Jeg dør simpelhen hvis hun er gravid og så har jeg ventet og ventet i 2 år jeg bliver simpelthen bare så trist, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre hvis hun er gravid - hun vil ikke være gravid, hun har lige fået ny kæreste og er ved at uddanne sig til sygeplejeske.

Nogen gange synes jeg sgu bare at livet er en smule uretfærdigt.

Jeg håber virkelig at hun ikke er gravid - det ville bare væredråben der fik bærget til at flyde over.

ps. hun er på p-piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Lotus86

Kan sagtens forstå dig...

hvad viste hendes test??

Anmeld

13. maj 2010

Riksen

Puha! Det er en hård situation, du står i. Og vi er nogle stykker herinde, der ved præcis hvordan du har det. Der vil altid være nogle, der bliver gravide bare de ser på deres mand, mens os andre må kæmpe lidt mere for det. Og det er hårdt at skulle smile og sige tillykke til veninder og familiemedlemmer, der bliver gravide, mens man selv kæmper en tilsyneladende håbløs kamp.

Jeg sender dig en masse varme tanker med håbet om, at det snart bliver jeres tur

Anmeld

14. maj 2010

AnneBJ

Masser af håb og tanker!

Anmeld

14. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg har altså også tænkt på det, hvad viste testen så?

Anmeld

14. maj 2010

Svane83

Heldigvis var den negativ, men den der jo desværre ikke sikker.

For det første skal hun først have mens imorgen ca. og det var jo heller ikke ligefrem morgen urin.

Jeg ville da selvfølgelig være glad på hendes vegne, hvis hun ønskede en graviditet, men det ved jeg bare at ikke gør på nuværende tidspunkt.

Jeg synes godt nok det var svært at skulle stå og kigge på testen for hende, jeg ønsker hende jo alt godt, men jeg ved at hun ikke vil være gravid og jeg ønsker det mere end noget andet så jeg må indrømme at jeg virkelig håber og ønsker at hun ikke er gravid.

Men det er da vel positivt at den var negativ, men som sagt så er der jo mulighed stadig, har jo læst flere herinde der først har kunne teste positiv langt inde i graviditeten.

puha det er sgu ikke nemt altid at være positiv og glad på andres vegne.

ikke pænt og en smule egoistisk, men det er nu engang mine følelser omkring det.

Tak for krammene de hjalp 

Anmeld

17. maj 2010

Svane83

Lige en lille opdatering:

Min søster har heldigvis fået sin mens idag så hun er ikke gravid. Jeg hælder stadig til at der er tale om underlivsbetændelse, hendes symptomer (undtagen tisseriet, som jo kan forklares af hendes dumme blære) passer og det er åbenbart ikke unormalt at lægen ikke kan se det ved en alm. gyn. undersøgelse. - så har sagt til hende at det må hun altså få tjekket hvis det bliver ved.

Men hold op hvor er jeg dog glad, tror ikke jeg kunne klare en ikke ønsket graviditet hos min egen søster når jeg så brændende ønser mig en selv.

Så nu blev mit dårlige mandags humør lige en smule bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.