Ulven Peter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

grinny

Hvad jeg har hørt så siger nettet noget forkert.

i hvert fald for, at det er forkert. Fordi en af dem som de siger der vinder fortjener det overhovedet ikke, og den person skulle have været ude i starten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

smokin

grinny skriver:

Hvad jeg har hørt så siger nettet noget forkert.

i hvert fald for, at det er forkert. Fordi en af dem som de siger der vinder fortjener det overhovedet ikke, og den person skulle have været ude i starten!

Din piner mit stakkels PH-hjerte!!!

Jeg håber at Peter ryger ud imorgen!

Anmeld

13. maj 2010

grinny

Zette skriver:

Din piner mit stakkels PH-hjerte!!!

Jeg håber at Peter ryger ud imorgen!

Et eller andet sted synes jeg det kunne være fedt (selvom jeg ved han har været en nar) hvis det var Peter der vandt. Han har bare kunne snører alle hele vejen igennem, og har virkelig været god til at få folk til at stå i hans gruppe, også selvom han har bruge nogle MEGET beskidte tricks. Så måske er det ham der er bedst til spillet?

Anmeld

13. maj 2010

smokin

grinny skriver:

Et eller andet sted synes jeg det kunne være fedt (selvom jeg ved han har været en nar) hvis det var Peter der vandt. Han har bare kunne snører alle hele vejen igennem, og har virkelig været god til at få folk til at stå i hans gruppe, også selvom han har bruge nogle MEGET beskidte tricks. Så måske er det ham der er bedst til spillet?

Enig... argh jeg glemmer lige at man skal være en led svinsk hund for at vinde nogle gange. Men klart han har da fået alle andre til at gøre det beskidte arbejde...

Men nej... det er nok alt det bolleri der gør jeg ikke mener han skal vinde haha

Anmeld

13. maj 2010

grinny

Zette skriver:

Enig... argh jeg glemmer lige at man skal være en led svinsk hund for at vinde nogle gange. Men klart han har da fået alle andre til at gøre det beskidte arbejde...

Men nej... det er nok alt det bolleri der gør jeg ikke mener han skal vinde haha

Ja det skal man nemlig, selvom det virkelig virkelig ikke er pænt at være sådan overfor andre mennesker. Jeg synes heller ikke som person at han fortjener det, men som spiller så gør han

Anmeld

13. maj 2010

Vial

Altså har pigerne slet ikke et ansvar? De har da selv valgt at knalde med Peter? Tit har han bare ædt det, der blev serveret!

At han holder det skjult er jo til dels taktisk og så også fordi at han nogle gange bliver lidt småforelsket...

Jeg kan altså ikke fordømme det. De er alle en flok med en noget flosset moral...

Håber Peter vinder. Han har spillet bedst - på godt og ondt.

Patrick er alt for klam. Er træt af at glo på, at han altid vender det hvide ud af øjnene. Samt hans skabede og femi facon...

Anmeld

13. maj 2010

MoarViborg

frk.Quaade skriver:

neej synes heller ikk han er lækker... synes kun der har været en lækker fyr på ph i år og det har været rasmus

Århh.. Kasper er da også meget nam.. hvis bare han holder munden lukket

Anmeld

13. maj 2010

Simplyred

Peter skal da helt klart vinde!!

Seriøst, hvis der kom en og tilbød mig en skål slik, så ville jeg da læske det hele i mig!!  Pigerne vil ham jo, så hvorfor i alverden skulle han dog sige nej??  Det er jo Paradise Hotel

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

Nej nej nej.. Han er så irriterende og ULÆKKER! Jeg er så træt af ham!!! Håber han ryger ud i aften!

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Peter er for meget... han er slet ikke lækker.. Han er træls og ulækker...

Kommer i kanen med de piger han kan få med...

Gad  vide om han er med helt til finalen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.