Sidste år bestilte vi jo vikingestøvler af en tysker...
Han har sendt de første 2 par og vi skal så hente det sidste par og betale for dem her i weekenden. 
Tom havde bestilt 2 par støvler og jeg havde bestilt et par støvler (prinsessestøvlen fra oseberg
- det var en note til nørder).
Så fordi jeg har lidt flere penge i øjeblikket på min konto end han har lige nu, så jeg tænkte, at jeg ville betale for det ene par af hans støvler... Det fortalte jeg ham så idag.
Så blev han sådan: Ai, det syntes jeg er en dårlig idé...
Og jeg var sådan, altså, må jeg ikke engang give dig en gave?? eller hvad sker der?... 
Så var det hormonerne der slet ikke kunne forstå det, fordi han bare var så afvisende overfor det... grrr... Så jeg blev ked af det.
Så siger han: Ja okay, jeg ville jo faktisk ikke fortælle dig det, men jeg havde bestilt 1 par støvler til mig og et ekstra par til dig!!!! - Så derfor var det jo en dårlig idé... Så ville du jo betale for begge dine egne støvler...
Ihhhh... Så tudede jeg endnu mere... 

Så fik jeg helt vildt dårlig samvittighed over at jeg havde presset ham til at fortælle sin hemmelighed. Suk.
Men altså, han var ikke sur eller noget
Jeg blev rigtig glad og glæder mig. Så har vi 2 par støvler hver... Jeg er nu vildt spændt på at se, hvad mit andet par støvler er...!!! 
Men altså - min dumme mand...!!!
Jeg er ikke så god til at tage imod gaver... hehe.
Anmeld