aftenhygge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I skal lige se hvad min tyttebøvs laver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Svei

"Synes godt om"

Det ser hyggeligt ud...jeg venter på at mindstemanden kommer hjem så jeg kan putte med ham i nat.,..

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Caroline86 skriver:

I skal lige se hvad min tyttebøvs laver

råhygge

off-topic: hvordan holder du kattene væk fra hendes ting? Mine har forelsket sig i vuggen

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Det er sku da hygge for alle pengene:0)

Min prutfis han sover og har sovet siden kl 2030:0) Så her bliver der set de unge mødre og surfet flittigt her på baby:0)

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

åhh hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Zette skriver:

råhygge

off-topic: hvordan holder du kattene væk fra hendes ting? Mine har forelsket sig i vuggen

de får skæld ud når de nærmer sig... for de skal bare IKKE i hendes ting! Og nu finder de sig faktisk i det... Om så sørger vi for at de ikke er alene i samme rum som hendes ting... Om natten er der lukket ind til stuen hvor hendes ting bliver puttet ind og det samme hvis de er alene hjemme i løbet af dagen (de er for det meste ude)...

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Caroline86 skriver:

de får skæld ud når de nærmer sig... for de skal bare IKKE i hendes ting! Og nu finder de sig faktisk i det... Om så sørger vi for at de ikke er alene i samme rum som hendes ting... Om natten er der lukket ind til stuen hvor hendes ting bliver puttet ind og det samme hvis de er alene hjemme i løbet af dagen (de er for det meste ude)...

vores er også meget ude, men de har nu den seneste uge fået en forkærlighed for vuggen som hænger i loftet meget meget tragisk!! ved slet ikke hvad jeg skal gøre, ud over at jage dem væk fra den når jeg ser det.

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Zette skriver:

vores er også meget ude, men de har nu den seneste uge fået en forkærlighed for vuggen som hænger i loftet meget meget tragisk!! ved slet ikke hvad jeg skal gøre, ud over at jage dem væk fra den når jeg ser det.

det er svært at gøre andet... De skal nok lære det på et tidspunkt! Bare vigtigt at være konsekvent Så du gør det helt rigtige, søde

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Det er sku da hygge for alle pengene:0)

Min prutfis han sover og har sovet siden kl 2030:0) Så her bliver der set de unge mødre og surfet flittigt her på baby:0)

det lyder heller ikke dårligt... Her kører "dagens mand" i baggrunden

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

det lyder heller ikke dårligt... Her kører "dagens mand" i baggrunden

Det kører også her, men er irriterret over at det er genudsendelse:0)

Je det er skønt med bettemanden, han falder i søvn mellem 20/21 og sover så til 01/0200 spiser og sover igen til 0600:0) Så man kan sige at jeg har aftenerne for mig selv:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.