kærestens firma kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

siw84

ja så kom kage nr 3 på banen.. al øvelse gør mester og træner hårdt til dåbskagen i juni

kagen voldte en del besvær og fandt da ud af at det absolut ikke skulle være den citron mousse som jeg havde brugt.. den stivnede ikke ordentligt og man kunne så derfor næsten ikke smøre den op.. noget rigtigt L?¤#T..

men dette blev resultatet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

propogberta

Hvor er den fin! Er han slagter??

Anmeld

12. maj 2010

siw84

Anja Dahl skriver:

Hvor er den fin! Er han slagter??

takker nej han er oprigtigt kok men arbejder som salgskonsulent pt. i et firma hvor de sælger køkkener og div. ting til bla. restauranter..

Anmeld

12. maj 2010

propogberta

siw84 skriver:

takker nej han er oprigtigt kok men arbejder som salgskonsulent pt. i et firma hvor de sælger køkkener og div. ting til bla. restauranter..

He he okay...tænkte bare at kniven kunne symbolisere flere fag

Anmeld

13. maj 2010

Mig med maven

Jeg synes den er rigtig fin, TRIST når det driller, men synes som sagt den er fin!

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes den er blevet fin - trods at den der dumme mouse voldte problemer

Jeg kan anbefale dig at lave sådan en 'støbeform' rundt om kagen, af pap-dækket med witawrap. Så spænde det tæt til kagen og støbe moussen direkte på... Det er lidt bøvlet, men giver et super resultat...

Anmeld

14. maj 2010

siw84

Zafir skriver:

Jeg syntes den er blevet fin - trods at den der dumme mouse voldte problemer

Jeg kan anbefale dig at lave sådan en 'støbeform' rundt om kagen, af pap-dækket med witawrap. Så spænde det tæt til kagen og støbe moussen direkte på... Det er lidt bøvlet, men giver et super resultat...

takker jeg har faktisk en aluform jeg kan indstille i str så den passer og plejer også et ligge fyldet på når formen er på, for ja det giver nemlig et super resultat.. men den mousse blev bare aldrig ordentlig fast.. så da jeg tog formen væk, og det så normalt er fast var den stadig utrolig blød og slet ikke sat sig godt nok.. får har ikke haft de problemer de andre gange, så den bliver bare ikke brugt igen

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
siw84 skriver:

takker jeg har faktisk en aluform jeg kan indstille i str så den passer og plejer også et ligge fyldet på når formen er på, for ja det giver nemlig et super resultat.. men den mousse blev bare aldrig ordentlig fast.. så da jeg tog formen væk, og det så normalt er fast var den stadig utrolig blød og slet ikke sat sig godt nok.. får har ikke haft de problemer de andre gange, så den bliver bare ikke brugt igen

Har du en aluform i firkantet? Der kan indstilles??? Hvor har du den fra? kan du vise mig den? Jeg kunne rigtig godt tænke mig sådan en, så jeg ikke skal stå og rode med pap hvergang. Jeg har en i rund...

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Hvor er den flot...

Anmeld

14. maj 2010

smokin

siw84 skriver:

ja så kom kage nr 3 på banen.. al øvelse gør mester og træner hårdt til dåbskagen i juni

kagen voldte en del besvær og fandt da ud af at det absolut ikke skulle være den citron mousse som jeg havde brugt.. den stivnede ikke ordentligt og man kunne så derfor næsten ikke smøre den op.. noget rigtigt L?¤#T..

men dette blev resultatet..

arbejder han i kødbyen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.