Hej piger,
Undskyld, men dette bliver lige en øv øv tråd.... Men trænger lige til at lufte mine tanker.
Det drejer sig om mit job, jeg er (pt.) virkelige så træt af det, skal hive mig selv afsted hver evig eneste morgen.
Jeg arbejder i en stor virkesomhed, hvor der er STOR fokus på ledelsen, og der evig og altid skal være fremdrift. Mit i denne processe glemmer de bare os på gulvet. Når vi/jeg kommer med tiltag der kunne effektivsere vores arbejdesgang, bliver der ikke hørt på os.
Men det er bare en "lille" ting, i forhold til min dagligdag, hvor nogle af mine kollegaer har "udviklet" en meget ubehagelig negativ atittude. Der er især 2, af mine "tætte" kollegaer der bare pisser mig af/irritere mig/gør mig ked.
Den ene, er hende der besat min arbejdesfuntion, mens jeg var på barsel. Hun er nu flyttet til anden funktion, men hun er blevet af den opfattelse, at hun er blevet min chef, hun tror hun skal sætte mig igang evig og altid, minde mig om div. arbejdesopgaver, samtidig med hun skal blande sig, hvis vi er et par stykker der taler sammen. Hvis vi finder "fejl" ved hendes opgaver eller det ikke lige går efter hendes hovede, bliver hun så tøsefornærmet, at hun bliver som en 3 årig.
Den anden er en ældre dame, hvor alt bare skal være i den ypperste orden, altså jeg mener, det er sygeligt på en eller anden måde... Ex. hvis jeg skal stempel et papir, hun skal ha´bruge, og det sidder lidt for langt til højre, flipper hun hel skrå.... Idag, sad hun og talte i telefon, hvor jeg listede hen og stillede noget på hendes bord, hvor hun RÅBTE efter mig... FJERN DET LORT... (ehm hun sad altså med en kunde i røret)
Den er bare en genneral negativ stemning, folk går og mugger i krogene over hinanden, "den går det, den gør ikke det bla. bla."
Jeg er normalt en meget positiv person, men jeg kan bare mærke at alt det negativtet påvirker mit humør, når vi når slut formiddag er jeg små tris, og når jeg har fri er humøret helt i minus, samt jeg overhovede ingen energi har.......
Hvis du læste med så langt, vil jeg bare sig tak...
SMIL, det SMITTER