Vi har som sagt to i tankerne. Enten min forlovedes lillesøster (21 år) eller en af hans bedste venner. Min familie bor i Jylland, og dem har vi ikke så meget med at gør, og eftersom vi bor (Sjælland) tæt på alle i hans familie, har vi meget mere med dem at gør. Men nu er der det dillema, at hans søster nogle gange er rimelig diva og ikke altid er sin alder bevist eller lever op til dette ansvar. Plus der er ofte problemer i hendes liv i form af hendes kæreste og imellem hende og jeg, da hun er meget jaloux over hvor godt hendes bror og mit forhold er, (hun har været sammen med hendes kæreste i 6 år - men mange mange pauser, utroskab og skænder, og ingen planer om at flytte sammen pga de begge er uden uddannelse og økonomien ikke helt er fast - og min forlovedes og mit forhold er helt anderledes - vi har været sammen i 1½ år - er forlovedet og nu venter drømmebarn sammen). Og det der går mig mest på, hendes kæreste har ikke sagt tillykke, men kun brokket sig over at jeg er gravid, da jeg ikke har et fuldstidjob lige pt. Men kun arbejder 2 dage om ugen. Samt hun intet har spurgt til maven eller os ovehovedet, først da hun fandt ud af, at vi var i tvivl om hvem der skulle være gudmor eller gudfar. Så er der min forlovedes bedste ven, ham ser vi hver lørdag (til fodbold) og han sender sms om hvordan der går hos os, og spørger til både maven, mig og os.. Synes det er et dillema - for svigermor holder jo også på søsteren..
Anmeld