Oreos creme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

SHERO

Nogen der har prøvet at lave det?

Skal lave en kage til min venindes 25 års fødselsdag, og hun elsker elsker elsker Oreos... Men tror i det kan fungere i en creme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

MoarTNoah

Tullen85 skriver:

Nogen der har prøvet at lave det?

Skal lave en kage til min venindes 25 års fødselsdag, og hun elsker elsker elsker Oreos... Men tror i det kan fungere i en creme?

det er de der kikse nogen ikke?

Anmeld

12. maj 2010

SHERO

KatrineR skriver:

det er de der kikse nogen ikke?

Jo de der næsten sorte kager med creme i :-)

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ÅHMMME NÅHMME siger jeg bare hehe... Jeg elsker elsker elsker også Oreos...

Men jeg har aldrig tænkt at putte det i creme. Men det smager jo helt vildt godt i is!!!  Så det er sikkert også godt i creme

Anmeld

12. maj 2010

SHERO

Zafir skriver:

ÅHMMME NÅHMME siger jeg bare hehe... Jeg elsker elsker elsker også Oreos...

Men jeg har aldrig tænkt at putte det i creme. Men det smager jo helt vildt godt i is!!!  Så det er sikkert også godt i creme

Tror jeg prøver, kan jo altid lave lidt og smage om det er noget inden jeg putter det i kagen...

Fandt dem nemlig på tilbud i føtex idag, 150g for 13 kr... :-D

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Tullen85 skriver:

Tror jeg prøver, kan jo altid lave lidt og smage om det er noget inden jeg putter det i kagen...

Fandt dem nemlig på tilbud i føtex idag, 150g for 13 kr... :-D

Du skal nok lavet noget vaniliecreme agtig noget, som vanilie is, at blande det med

Altså når man siger 'milk and cookies' til mig, så er det helt sikkert oreos jeg får i hovedet

Min surrogatsøsters far, var amerikaner, så de kom tit på den amerikanske base i tyskland hehe... Og der fik vi både oreos, mac n cheese og alle de dersens ting med hjem... Uhm mmm... NU FÅR JEG BARE HELT VILDT LYST TIL OREOS ARME gravide mig... snøft.

Anmeld

12. maj 2010

SHERO

Zafir skriver:

Du skal nok lavet noget vaniliecreme agtig noget, som vanilie is, at blande det med

Altså når man siger 'milk and cookies' til mig, så er det helt sikkert oreos jeg får i hovedet

Min surrogatsøsters far, var amerikaner, så de kom tit på den amerikanske base i tyskland hehe... Og der fik vi både oreos, mac n cheese og alle de dersens ting med hjem... Uhm mmm... NU FÅR JEG BARE HELT VILDT LYST TIL OREOS ARME gravide mig... snøft.

Tror hellere lige jeg må prøve mig lidt frem... :-)

Jah det smager også fantastisk, har også slæbt hjem af dobbelstuffed oreos de gange jeg har været i USA :-D Namme nam :-D

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Tullen85 skriver:

Tror hellere lige jeg må prøve mig lidt frem... :-)

Jah det smager også fantastisk, har også slæbt hjem af dobbelstuffed oreos de gange jeg har været i USA :-D Namme nam :-D

åhhhhhh sig ikk mer!!!!!

Anmeld

12. maj 2010

MoarTNoah

Tullen85 skriver:

Jo de der næsten sorte kager med creme i :-)

jeg prøvede at lave creme med kitkat på et tidpunkt, og det floppede helt vildt, kiksen gør nemlig at det umuligt kan blive en creme, det bliver alt for tykt, alla smør-tykt..

Anmeld

12. maj 2010

SHERO

KatrineR skriver:

jeg prøvede at lave creme med kitkat på et tidpunkt, og det floppede helt vildt, kiksen gør nemlig at det umuligt kan blive en creme, det bliver alt for tykt, alla smør-tykt..

Aaaarh okay, så tror jeg bare jeg dropper ideen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.