Arh.... er skide nervøs.
plejer at mærke liv konstant og hele tiden og med vilde spark så maven satme bliver deform
men idag har der bare været SÅ stille derinde... har mærket et par bitte bitte små puf og så ellers bare en hulens masse plukveer og smerter down stairs som jeg jo har døjet med længe.
Nå men blev så nervøs at jeg ringede til fødegangen og forklarede dem situationen - hun var nu vældig sød hende jordemoderen jeg snakkede med - sagde at jeg skulle sætte mig foran fjernsynet og prøve at tænke på noget andet end at mærke liv (alt det med at drikke iskoldt vand, skubbe til maven osv har jeg prøvet) - og havde jeg så ikke mærket liv inden for en time skulle jeg ringe igen.
Nu er der næsten gået en time - og der har da været lidt aktivitet derinde, men slet slet ikke som det plejer. Hmm... skal jeg mon ringe?? Er klar over at sparkene bliver mindre kraftige jo længere man kommer i graviditeten - men sårn fra den ene dag til den anden?
var ved jordemoder i mandags hvor hun sagde at hun lå fint med hovedet nedad - men imorges vågnede jeg ved at der pludselig blev skubbet vildt i den ene side og jeg har hele dagen følt at der var vild fylde oppe under mine ribben... mon hun har vendt sig om igen og jeg derfor mærker anderledes liv?
Åh hvor blir man da pylret 
Anmeld