Vi bliver skilt efter fem år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Politiken

Glem alt om den ægteskabelige syvårskrise. De fleste skilsmisser sker nemlig allerede efter 4-5 års ægteskab.

Læs her om, hvor længe vi danskere er gift, hvad vi kalder vores børn, og hvilke film vi ser - statistisk set.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Rasmine

Eh...
Vi falder vist "en smule" udenfor statistikken mht. indkøb af tøj og sko til ungerne.
De får da for mere end 1700 om året (pr. barn)

Er det os (mig :$ ) som frådser, eller hvordan ser det ud hos Jer?

Anmeld

11. juni 2008

MorCamilla

Så falder vi også helt uden for den statestik...:$ Vi køber også tøj og sko til Mikkel for over 1700 kr om året.. Noget mere.. :$

Anmeld

12. juni 2008

Balderson

Mebach skriver:

Eh...
Vi falder vist "en smule" udenfor statistikken mht. indkøb af tøj og sko til ungerne.
De får da for mere end 1700 om året (pr. barn)

Er det os (mig :$ ) som frådser, eller hvordan ser det ud hos Jer?

Hej

Nej, det er bestemt ikke dig der fråser :)

Jeg har endnu ikke født (8 uger tilbage endnu) og har allerede brugt for over 1700 kr på tøj til bettemanden :D måske har jeg også været lidt vild :$ men kunne ikke styre mig :D

Synes faktgisk at 1700 kr. om året lyder af lidt.. Men det er måske bare mig...

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Bruger vel nærmest 1700 kr. om måneden. :$ Ej, det er også groft sagt, men der ryger sgu nogen kroner igennem til de unger. Sko, vinterstøvler, flyverdragter, tøj generelt. Tør slet ikke regne på det. Jeg burde egentlig skamme mig. :'(

Anmeld

12. juni 2008

Honningblomst

Børn koster....men det er vel også bare et gennemsnit...her er det kun sko og støvler der er en rigtig dyr post og det er mest til den lille...flyverdragter bliver købt på tilbud og så går de i arv...jeg har ikke et stort behov for at købe hee tiden til mine børn. Men falder jeg over noget jeg kan lide til dem og hvis de har brug for det, så køber jeg det. Det samme med mig selv.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.