Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan det virkelig passe at mud-caken skal have 1 time og 45 min i ovnen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeps, og mums den er bare for lækker!!
KatrineR skriver: Kan det virkelig passe at mud-caken skal have 1 time og 45 min i ovnen??
Og HUSK IKKE åbne lågen de første 50 min. Den er bare lækker, har lavet den mange gange, også i store forme, så er det næsten tre timer i ovnen
Dot D skriver: Og HUSK IKKE åbne lågen de første 50 min. Den er bare lækker, har lavet den mange gange, også i store forme, så er det næsten tre timer i ovnen
der står i opskriften at lågen skal være åben første kvarter.. har jeg lavet en fejl så??
KatrineR skriver: der står i opskriften at lågen skal være åben første kvarter.. har jeg lavet en fejl så??
Det håber jeg da ikke. Jeg bruger opskriften fra opskrift-tråden i kageklubben og der står at den skal være lukket i 50 min. det kan være du bruger en anden opskrift
Dot D skriver: Det håber jeg da ikke. Jeg bruger opskriften fra opskrift-tråden i kageklubben og der står at den skal være lukket i 50 min. det kan være du bruger en anden opskrift
jeg bruger den fra kagehæftet herinde.. men nu må vi se hvordan den bliver
KatrineR skriver: jeg bruger den fra kagehæftet herinde.. men nu må vi se hvordan den bliver
Jeg kan se, det er den samme opskrift, men i originalen står der den skal være lukket. Det kan være det Marias erfaring. Jeg fingrene for dig og din kage
Dot D skriver: Jeg kan se, det er den samme opskrift, men i originalen står der den skal være lukket. Det kan være det Marias erfaring. Jeg fingrene for dig og din kage
jo tak, det finder jeg ud af om 1 time og 18 min. så er den nemlig færdig
nooo... har lige kigget ind i ovnen til kagen og den er faldet sammen nu.. hvorfor nu det? har overhoved ikke åbnet ovnen...
KatrineR skriver: nooo... har lige kigget ind i ovnen til kagen og den er faldet sammen nu.. hvorfor nu det? har overhoved ikke åbnet ovnen...
Havde du lågen åben først? Det kan være det, synes ikke mine som sådan falder sammen, ØV
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128