Øjenfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Risen

Jeg er total i "spørge hjørnet" idag. Tror det alt det regn som gør at jeg ikke gider andet end at sidde her inde med computeren.. hehe

Nå men, hvornår er det man kan være sikker på barnets øjenfarve? Man siger jo at alle børn bliver født med blå øjne på grund af pigmenter osv .. 

Hvornår skiftede farven hos jeres englebasser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

CS

Nu er nougatmusen ikke kommet til verden endnu - men jeg mener at have læst et sted, at det først er efter ca 6. mdr at man kan være sikker på øjnfarven.

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Risen skriver:

Jeg er total i "spørge hjørnet" idag. Tror det alt det regn som gør at jeg ikke gider andet end at sidde her inde med computeren.. hehe

Nå men, hvornår er det man kan være sikker på barnets øjenfarve? Man siger jo at alle børn bliver født med blå øjne på grund af pigmenter osv .. 

Hvornår skiftede farven hos jeres englebasser?

Man siger at man kan være helt sikker fra de er et år:0)

Da min datter blev født, kunne man når hun kiggede mod lyset se en brun kant yderest, og det holdt stik, hun har total brune øjne:0) Faktisk så brune at de ser sorte ud:0)

Anton er nu lidt over 6 uger og hans er skiftet til blå, men de kan stadig nok nå at blive en anden farve, måske grønne som mig:0)

Ps grunden til den store forskel i øjenfarven på mine børn er at de ikke har samme far:0)

Christina

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg har hørt forskellige ting, nogen siger ½år og andre siger et år. har nu sjældent hørt om børn der skifter øjnfarve så sent.

Anmeld

12. maj 2010

lene

Det er ikke alle børn som er født med blå øjene, begge mine havde brune, den store har lysebrune nu og den lille har stadig mørkebrune øjene

Anmeld

12. maj 2010

Munder

Min datter blev født med meget mørke blå øjne, efter et stykke tid blev de til helt lyseblå.

Da hun var ca. 1½ år skiftede de så igen til den farve hun har i dag (hun er 3½ år). Nu er de brune med lidt grønt/gråt i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.