Dårlige nyheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

lion

Julius er forkølet IGEN, utroligt hvor tit og hurtigt de kan blive syge.

Vi var så forbi Abc klinkken(gentofte sygehus) i mandags da jeg ville være sikker på at han igen ikk havde lungebetændelse. Da jeg gik fra klikken vil jeg "næsten" havde ønsket det var det han havde.

For det viser sig at udover at han også har fået børneeksem, har  han astma bronkitis, så lige nu får han den blå spray når han har været forkølet 5 gange skal han ha den brune som han skal ha hverdag. Så nu har jeg 2 børn med eksem og en med astma. NEDTUR.

Nogle gode nyheder. Han vejer 4550g og er 56 cm lang, så han har på 9 dage taget 400g på og vokset 0.5cm.

Cassandra fik en gave af sin mormor i lørdags. en lækker stol.

Sovetid (billeder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Jules

Sikke noget øv Viktor døjer os med eksem....

Hvor ser det hyggeligt ud på billederne

Anmeld

13. maj 2010

lion

Ja det er øv meget.

Ja de hygger sig så meget i vores seng.

Anmeld

13. maj 2010

Bondepigen

Nej hvor er det træls og synd for ham og Cassandra. Rigtig god bedring. Håber det er noget de vokser fra!

Sikke en fin stol... du ved vel ikke, hvor din mor har købt den? Jeg gad nemlig godt have sådan en som sove, men en stol er da heller ikke værst.

Anmeld

13. maj 2010

lion

bondepigen skriver:

Nej hvor er det træls og synd for ham og Cassandra. Rigtig god bedring. Håber det er noget de vokser fra!

Sikke en fin stol... du ved vel ikke, hvor din mor har købt den? Jeg gad nemlig godt have sådan en som sove, men en stol er da heller ikke værst.

Jo jeg ved godt hvor den er købt. For Jacob, min stedfar og jeg var ude og handle i Jysk og jeg viste Jacob stolen, men kunne ikk købe den og nævnte ikk noget om det. Min stedfar siger så: "den vil mormor nok gerne give" Så det var den måde Cassandra fik den stol.

Anmeld

13. maj 2010

Bondepigen

lion skriver:

Jo jeg ved godt hvor den er købt. For Jacob, min stedfar og jeg var ude og handle i Jysk og jeg viste Jacob stolen, men kunne ikk købe den og nævnte ikk noget om det. Min stedfar siger så: "den vil mormor nok gerne give" Så det var den måde Cassandra fik den stol.

Dejligt med en gavmild mormor.

Hvad kostede den? Kan du huske det?

Anmeld

13. maj 2010

Bondepigen

bondepigen skriver:

Dejligt med en gavmild mormor.

Hvad kostede den? Kan du huske det?

...og kunne man egentlig få den som sofa?

Anmeld

13. maj 2010

lion

bondepigen skriver:

...og kunne man egentlig få den som sofa?

Ja ikk. En gavmild mormor.

Stolen kostede 199kr og jeg ved ikk om den kan fåes som sofa, jeg så kun en stol

Anmeld

13. maj 2010

TbCp

øv hvor er det synd han skal døje med alt det

Stolen er rigtig fin

Liva har en, næsten magen til som bare er en sofa... også sådan en der kan laves til sovesofa, rigtig sød

Anmeld

13. maj 2010

Vingummien

lion skriver:

Julius er forkølet IGEN, utroligt hvor tit og hurtigt de kan blive syge.

Vi var så forbi Abc klinkken(gentofte sygehus) i mandags da jeg ville være sikker på at han igen ikk havde lungebetændelse. Da jeg gik fra klikken vil jeg "næsten" havde ønsket det var det han havde.

For det viser sig at udover at han også har fået børneeksem, har  han astma bronkitis, så lige nu får han den blå spray når han har været forkølet 5 gange skal han ha den brune som han skal ha hverdag. Så nu har jeg 2 børn med eksem og en med astma. NEDTUR.

Nogle gode nyheder. Han vejer 4550g og er 56 cm lang, så han har på 9 dage taget 400g på og vokset 0.5cm.

Cassandra fik en gave af sin mormor i lørdags. en lækker stol.

Sovetid (billeder)

Ej hvor synd for ham Men tror ik der går længe før i kan mærke forskel nu han begynder at få medicin.

Håber i får en god dag på lørdag alligevel og i kan bruge gaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.