Opdatering med svag positiv test ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

BulleMulle

Var ude ved lægen til morges og aflevere en morgenurin, så han kunne prøve at tage en test igen, inden havde jeg taget en test hjemme som så viste negativ :/

Men jeg ringede så til middag og spurgte om de have fået et svar og jeg fik så a vide at den var sendt vider til dyrkning, fordi den stadíg var svag positiv, og jeg så først kunne ringe på fredag og få svar.

Det fanme lang tid at gå og vente på at få svar, når jeg regned med at få svar idag ..

Kan en test godt lyve eller have fejl i så den viser svagt positiv men rigtig er negativ eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Vial

Dyrkning for at måle graviditet? Jeg troede, at man tog en blodprøve, hvis man var i tvivl. Det er jo helligdag i morgen, så fredag er jo tidligst. Krydser fingre for dig.

Anmeld

12. maj 2010

BulleMulle

Han ville sende den videre til en anden en for og se om det var hans test der tog fejl.. men nu har han taget en i mandags som var svag positiv og en til idag så er der ikke en chance for at jeg er gravid `?

Anmeld

12. maj 2010

Dot D

Han ville sende den videre til en anden en for og se om det var hans test der tog fejl.. men nu har han taget en i mandags som var svag positiv og en til idag så er der ikke en chance for at jeg er gravid `?

i hvert fald fingre for dig, det lyder jo som om du ønsker det meget

Et "ventekram" fra Dot

Anmeld

12. maj 2010

BulleMulle

Ønsker det a hele mit hjerte (: 

Anmeld

12. maj 2010

BulleMulle

Kan en svag positiv test da godt lyve ?

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

uhh jeg håber da virkelig at den er der

Anmeld

12. maj 2010

Riksen

Jeg ved ikke om en svag positiv test kan snyde, men der er vist enkelte faktorer, der kan give falske positive resultater. Det kan bl.a. være nogle bestemte typer medicin. Jeg ved ikke mere end det.

Der er vist ikke andet at gøre end at vente til det bliver fredag

Anmeld

12. maj 2010

BulleMulle

Nej kan nok ikke gøre andet.. Men jeg tager intet medicin eller smertestillende .. så der ikke noget der, der kan have inflydelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.