Strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

CamiRon

Hej tøser.

Hvor køber i strømpebukser til jeres unger henne?

Syntes sgu det er lidt dyrt at give 40-50 kr pr. par når de så hurtigt bliver slidt. Det skal lige siges at min datter kravler, så der går nok hurtigt lidt ekstra så længe hun gør det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Cris

CamiRon skriver:

Hej tøser.

Syntes sgu det er lidt dyrt at give 40-50 kr pr. par når de så hurtigt bliver slidt. Det skal lige siges at min datter kravler, så der går nok hurtigt lidt ekstra så længe hun gør det.

Vi bruger mange herhjemme, jeg synes, at børnene har det bedre end at bruge bukser hele tide. Jeg købe nogle nye (ja, til ca 50kr) nogle gange i Føtex eller Tøj&Sko men jeg har også købt mange i genbrugs butikker til 5kr.

Anmeld

12. maj 2010

lonemus

CamiRon skriver:

Hej tøser.

Jeg køber dem fra Melton eller Decoy Og ja, prisen er dyr og de skal skiftes tit

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Føtex har lige haft strømpebukser på tilbud til 10,- kr pr. par.. str. 0 til 5 år.. Det har de en gang i mellem..

Anmeld

12. maj 2010

Christinahr

Jeg køber ofte i hm og ellers i føtex, bilka og lign når de har tilbud

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

CamiRon skriver:

Hej tøser.

Hejsa:0)

Her er vi kæmpe storforbrugere af strømpebukser, og køber dem altid i føtex eller Bilka. De har dem ofte på tilbud til 10 kroner pr par og så køber jeg en 10-20 par:0)

Ja de holder måske ikke så længe som de dyre, men nægter at betale 50-100 kroner pr par for at de kan blive ødelagt på 1 dag i skolen:0)

Fakta har faktisk også tit sådan nogle 3 pakker i fede farver og møstre til 3 for 50:0)

Christina

Anmeld

12. maj 2010

saxa

lonemus skriver:

Jeg køber dem fra Melton eller Decoy Og ja, prisen er dyr og de skal skiftes tit

Samme her.. Sys aldrig jeg lige falder over nogle der er på tilbud..

Anmeld

12. maj 2010

lonemus

saxi skriver:

Samme her.. Sys aldrig jeg lige falder over nogle der er på tilbud..

Nej, de holder sgu prisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.