Jeg er både spændt og glæder mig, til at skulle møde ind på mit nye job for første gang hér om ½ time. Det bliver spændende.
Samtidig kan jg godt mærke, at der er gået lang tid, siden jeg sidst har været ude og arbejde, og jeg har det lidt svært med, at skulle forholde mig til alle de nye mennesker - beboere og personale - og stå og være NY og lære en masse (og ikke mindst huske det)
Jeg havde lige en tudetur, da ungerne var afleveret.
Det er meget mærkeligt for mig, at jeg ikke kommer til at se dem mere idag, da jeg skal møde nu her, inden de hentes. Og de er lagt i seng, når jeg kommer hjem.
Jeg kommer til at savne dem!! Og det kan virkelig mærkes nu.
Men det skal nu også nok blive godt. Det er jeg overbevist om.
Det tager bare lige lidt tid, at finde sig til rette med alle de nye forandringer. Der er sket meget nyt på kort tid jo, både for børnene og mig, og båndende har skullet løsnes mere og mere fra at gå hjemme med Celina til at aflevere hende, og nu fremover også selv at skulle være mere væk fra dem....
Men nu vil jeg få gjort mig færdig og komme afsted.....
Og så vil jeg glæde mig til at have tid med pigerne imorgen, da det jo er en helligdag. Så jeg kan nyde tid sammen med dem, inden jeg skal afsted igen.
Jeg skulle bare lige ud med lidt af mine job-nerver. Tænk at man ikke skal have været væk fra arbejdsmarkedet i længere tid, før man allerede kan føle sig totalt "fremmede" i at skulle ud og præstere og være PÅ.
....Men det skal nu nok gå!
.....For det skal det jo! .....

Anmeld