Nikolines nye værelse :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hej igen

Jeg er lige nødt til at fortælle jer hvad der er sket i det lille hjem.... Nikoline har fået nyt værelse, og større.... 

Indtil nu har hendes værelse været mest til leg, puslebordet står på badeværelset og hendes seng stod i vores soveværelse.... nu skal hun til at sove inde ved sig selv...

her er et par billeder....

(det ser mørkt ud.... det er pga det triste vejr idag... og sommerfuglene på væggene er mere farvestrålende....)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Vinker

Det ser super fint ud Karina  Er sikker på Nikoline synes det er sejt at ha fået værelset pimpet lidt op Og selvf skulle der sommerfulge på væggen Karina - mindre ka jo ikke gøre det!

Og seeee lige den skønne lille tøs der på det første billede, åååh hun er altså bare for dejlig, suk

Jeg burde også snart få gjort noget mere ved Niklas Emils værelse, men vi har bare et kæmpe klædeskab stående derinde som gerne skal ud. Problemet er bare at jeg ikke aner hvor alt det der er inde i skabet så skal hen.... Men han har også stort set alt sit legetøj inde i stuen - Eller måske har han egentlig legetøj over hele huset efterhånden, tralla la ....

Anmeld

12. maj 2010

Karo

Hvor er det dog bare flot

Jeg er helt vild med blomster lamperne.

Anmeld

12. maj 2010

ooo

Hvor er det blevet fint, det kan hun da kun blive glad for.

Anmeld

12. maj 2010

Barbamama

EJ hvor er det bare blevet flot!!!! Jeg er så misundelig på alle jeres flotte børneværelser! Jeg kunne også godt tænke mig at gøre noget mere ved Carla værelse på et tidspunkt....

Anmeld

12. maj 2010

Jules

Hvor er det fint

Lille søsters værelse skal også hav en masse med sommerfugle

Anmeld

13. maj 2010

TbCp

Nej hvor er det fint!

Hvor har i fået det fine slot henne?

Anmeld

13. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Nej hvor er det fint!

Hvor har i fået det fine slot henne?

I fætter BR:0)

Anmeld

13. maj 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

I fætter BR:0)

Jeg er ikke sikker på at Carsten mener vi skal have mere af den slags, men må da lige ind og kigge på det tror jeg

Anmeld

13. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg er ikke sikker på at Carsten mener vi skal have mere af den slags, men må da lige ind og kigge på det tror jeg

Hi hi... Nej det fylder jo... Hvis ikke det er i BR så tjek Toys R us

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.