Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sådan ser man ud på en dejlig forårssolskinsdag (ikke i dag)...
Andre der har skøre billeder af deres skøre børn som vi må se..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv19 skriver: Hun er helt væk i den ko
Hun er helt væk i den ko
Årh hvor cute
Loppe skriver: Sådan ser man ud på en dejlig forårssolskinsdag (ikke i dag)... Andre der har skøre billeder af deres skøre børn som vi må se..?
Nåå hvor er hun sød, jeg kan da godt forstå hun er helt væk i den ko, den har da også nogle friske farver...
Loppe skriver: Nåå hvor er hun sød, jeg kan da godt forstå hun er helt væk i den ko, den har da også nogle friske farver...
her 3 billeder som bare hører sammen, læg mærke til hans ansigts udtryk, han er helt i sin egen verden
nutche skriver: her 3 billeder som bare hører sammen, læg mærke til hans ansigts udtryk, han er helt i sin egen verden
Hi hi du har ret, ansigtsudtrykket siger alt - YES det her er bare det sjoveste i hele verden!
Loppe skriver: Hi hi du har ret, ansigtsudtrykket siger alt - YES det her er bare det sjoveste i hele verden!
ja han kan desværre ikke stå for en god wc rulle og den dag havde han været ked af det hele dagen, så jeg lod ham bare sidde lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128