hvornår sank jeres maver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

lulleh

hvornår sank jeres maver, ? 

min veninde som ikke har set mig i et par dage , sagde lige at min mave godt nok var sunket meget. og ved at hans hovede står fast. har det nogen betydning ?

Marie 33+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

lulleh skriver:

min veninde som ikke har set mig i et par dage , sagde lige at min mave godt nok var sunket meget. og ved at hans hovede står fast. har det nogen betydning ?

Marie 33+1

Jeg må faktisk indrømme, at jeg aldrig har kunne se på gravide kvinder hvornår deres maver var sunket.... Heller ikke min egen.

Men fik idag af vide i skolen: "Neeej, din mave er da sunket" -  Øhhh, ok - jamen det er da rart at vide... selvom jeg ikke selv kan se det

Synes det er svært at se, da nogle gravide har en mave der starter helt oppe under brysterne, og på dem må man vel gå udfra at det er nemmere at se når den sunker. Min egen mave har aldrig siddet så højt oppe - heller ikke som højgravid, så jeg forstår ikke hvordan man kan se det.

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

Min sank slet ikke...

Anmeld

12. maj 2010

Tulle28

Det fik jeg også at vide - men nu forholdt det sig bare sådan at vores datter lå i underkropsstilling, så den burde jo ikke synke... Måske er det bare noget folk siger for at "spille smarte"

Anmeld

12. maj 2010

Halbschön

lulleh skriver:

Marie 33+1

Min mave sank aldrig trods meget stort barn og at jeg først fødte 42+1

Anmeld

13. maj 2010

thessemarie

min sank 34+5 .. Det konstaterede knejten.. Han kom hjem fra skole og snakkede gevaldigt om sin søster der inde.. Vi skal i byen og derfor ville jeg hoppe i noget andet tøj.. Han rende bagefter og da jeg står der iført undertøj udbryder han ej altså Mollie, mor hun har altså fået hængemave når du ligger på den måde..  Og den har sq været sådan siden..

Anmeld

13. maj 2010

Mette-Marie

Da jeg var gravid med Oskar sank min mave da jeg var 36+6, jeg fødte dagen efter.

kh

Mette 36+4 med lillebror og en mave der på ingen måde er sunket

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

lulleh skriver:

Marie 33+1

min mormor sagde til mig at min mave var sunket der var jeg ca 33 -34 uger henne, da jeg så kom til jordmor ugen efter fortalte jeg det så og hun kunne også godt se at maven var sunket og spurgte derfor ind til hvornår, og så regnede hun 4 uger frem og sagde at jeg kunne regne med at føde til sankt hans og min datter er født den 26 juni sidste år så det passed meget godt. hun fortalte mig at man kan regne ca 4 uger frem fra maven er sunket og frem til hvornår man så vil føde. men ved ikke om det er rigtig eller hvad, men den var rigtig nok ved mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.