kjole "klistrer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Ina33

Hejsa

Jeg er så heldig at jeg har fået en kjole foræren af en meget sød pige. Jeg er helt vild med kjolen, den er i 100% polyester, den har sådan et silke/satin-agtigt look på ydersiden, og er mat på indersiden. Jeg ville lige prøve den sammen med et par strømpebukser, og den klistrer helt vildt til min krop - hvilket ikke ser så hulens smart ud.

Den har endnu ikke været vasket, men nu vil jeg så forsøge at vaske den. MEN hvordan får jeg den til at lade være med at klistrer? Skyllemiddel?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Eddike Det plejer at hjælpe herhjeme..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

så et tip i gomorgen danmark...

når du tager den på, så sprayer du med hårlak på indersiden af den.... ikke direkte på men fra lang afstend... så den får et fint lag....

Anmeld

12. maj 2010

Mettemus

Du kan også tage lidt skyllemiddel på hænderne og gnide det ud på dine lår når du har strømpebukser på - ikke så de bliver våde selvfølgelig, bare lige lidt

Anmeld

12. maj 2010

Dot D

Loppe skriver:

Hejsa

Jeg er så heldig at jeg har fået en kjole foræren af en meget sød pige. Jeg er helt vild med kjolen, den er i 100% polyester, den har sådan et silke/satin-agtigt look på ydersiden, og er mat på indersiden. Jeg ville lige prøve den sammen med et par strømpebukser, og den klistrer helt vildt til min krop - hvilket ikke ser så hulens smart ud.

Den har endnu ikke været vasket, men nu vil jeg så forsøge at vaske den. MEN hvordan får jeg den til at lade være med at klistrer? Skyllemiddel?

Louise

Jeg bruger altid eddike både til mit eget, der klistre og til Sophies "klistrekjoler"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.