Hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.046 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

oo

der er ligesom ingen stopknap på mit kropshår efter jeg blev gravid! mit hår på hovedet har altid vokset hurtigt og der er meget af det, og det er helt alright med mig, især at det igen er blevet lidt vildtert (efter en MEGET flad periode i starten af graviditeten).

Men nu er sagen jo den, at jeg ikke GIDER - på nogen måde - barbere mig i hoved og røv særligt ofte, så jeg har udviklet mig til lidt af en hulemand. og det mest syrede er, at hvor der før ligesom var en grænse for HVOR langt fx mit benhår kunne blive, så gror det bare videre og videre og videre nu. jeg har overvejet at flette det, så der bare er nogenlunde styr på det

til scanninger popper fissehåret op af bukserne som en trold af en æske, og for første gang NOGENSINDE overvejer jeg at tage bare lige kanten af det, så der er lidt mere ro på dernede!

jeg har desuden fået et lækkert unibrow...vi er ikke helt ude i Liam Gallagher, men jeg tror udmærket det kunne ske, hvis jeg ikke lige tog det værste en gang imellem!

Hårene på min mave er blevet længere og har besluttet sig for at de skal stritte direkte ud i luften

her følger lige et billede af et ben (som har fået en spøjs form af en eller anden grun) med HÅR. det tog jeg inden jeg tog mig sammen og barberede dem for en uge siden - ja og benet er vådt, så hårene ligger helt tilforladeligt ned - det tog mig en halv time at barbere begge ben...og der var ikke mere varmt vand bagefter

Heldigvis er Søren ikke emsig med kropshår (ellers var vi nok aldrig blevet kærester) og har udtalt at jeg "aldrig har haft så bløde ben" som jeg har med alle mine hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

der er ligesom ingen stopknap på mit kropshår efter jeg blev gravid! mit hår på hovedet har altid vokset hurtigt og der er meget af det, og det er helt alright med mig, især at det igen er blevet lidt vildtert (efter en MEGET flad periode i starten af graviditeten).

Men nu er sagen jo den, at jeg ikke GIDER - på nogen måde - barbere mig i hoved og røv særligt ofte, så jeg har udviklet mig til lidt af en hulemand. og det mest syrede er, at hvor der før ligesom var en grænse for HVOR langt fx mit benhår kunne blive, så gror det bare videre og videre og videre nu. jeg har overvejet at flette det, så der bare er nogenlunde styr på det

til scanninger popper fissehåret op af bukserne som en trold af en æske, og for første gang NOGENSINDE overvejer jeg at tage bare lige kanten af det, så der er lidt mere ro på dernede!

jeg har desuden fået et lækkert unibrow...vi er ikke helt ude i Liam Gallagher, men jeg tror udmærket det kunne ske, hvis jeg ikke lige tog det værste en gang imellem!

Hårene på min mave er blevet længere og har besluttet sig for at de skal stritte direkte ud i luften

her følger lige et billede af et ben (som har fået en spøjs form af en eller anden grun) med HÅR. det tog jeg inden jeg tog mig sammen og barberede dem for en uge siden - ja og benet er vådt, så hårene ligger helt tilforladeligt ned - det tog mig en halv time at barbere begge ben...og der var ikke mere varmt vand bagefter

Heldigvis er Søren ikke emsig med kropshår (ellers var vi nok aldrig blevet kærester) og har udtalt at jeg "aldrig har haft så bløde ben" som jeg har med alle mine hår

lol trine kun dig!!

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hi hi hi.... der er vidst nogle hormoner som går amok....

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

hi hi hi.... der er vidst nogle hormoner som går amok....

Wow, der er gang i den! Dejligt med hormoner, hva??

Bagefter ser jeg så posen på gulvet og tænker: Er det chips... Mmmm... Så SÅ skræmmende er dine ben altså ikke!

Anmeld

12. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Jeg mærkede godt nok også en forandring den gang jeg var gravid - shiiiit hvor det hele pludselig voksede. Både steder hvor det var velkommen, men absolut også stedet hvor det var meget mindre velkommen!

Jeg synes bare ikke det er særligt feminint når man blir SÅ behåret og synes det er en hård kamp udenfor graviditeten at holde det hele nede..... Følte mig til tider lidt som en huleboer eller abe....

Så ja fornemmer udemærket godt hvad du snakker om Trine

Anmeld

12. maj 2010

Vinker

kitty skriver:

Bagefter ser jeg så posen på gulvet og tænker: Er det chips... Mmmm...

Dén pose fangede mine øjne også - Man er vel en kender

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Dén pose fangede mine øjne også - Man er vel en kender

Jeg har tænkt på chips i 4 dage.. Som det eneste jeg har haft lyst til... Så den pose så jeg nærmest inden Trine's ben

Mon jeg skulle et smut i Netto

Anmeld

12. maj 2010

oo

haha, jep jeg har en sygelig trang til grillere...eller møllehjul som jeg kalder dem

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

haha, jep jeg har en sygelig trang til grillere...eller møllehjul som jeg kalder dem

Så skal baby da hedde "Møller Juhl" til efternavn, ikk??

Anmeld

12. maj 2010

oo

kitty skriver:

Så skal baby da hedde "Møller Juhl" til efternavn, ikk??

møller ER faktisk et familienavn på min mors side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.