der er ligesom ingen stopknap på mit kropshår efter jeg blev gravid! mit hår på hovedet har altid vokset hurtigt og der er meget af det, og det er helt alright med mig, især at det igen er blevet lidt vildtert (efter en MEGET flad periode i starten af graviditeten).
Men nu er sagen jo den, at jeg ikke GIDER - på nogen måde - barbere mig i hoved og røv særligt ofte, så jeg har udviklet mig til lidt af en hulemand. og det mest syrede er, at hvor der før ligesom var en grænse for HVOR langt fx mit benhår kunne blive, så gror det bare videre og videre og videre nu. jeg har overvejet at flette det, så der bare er nogenlunde styr på det 
til scanninger popper fissehåret op af bukserne som en trold af en æske, og for første gang NOGENSINDE overvejer jeg at tage bare lige kanten af det, så der er lidt mere ro på dernede!
jeg har desuden fået et lækkert unibrow...vi er ikke helt ude i Liam Gallagher, men jeg tror udmærket det kunne ske, hvis jeg ikke lige tog det værste en gang imellem!
Hårene på min mave er blevet længere og har besluttet sig for at de skal stritte direkte ud i luften
her følger lige et billede af et ben (som har fået en spøjs form af en eller anden grun) med HÅR. det tog jeg inden jeg tog mig sammen og barberede dem for en uge siden - ja og benet er vådt, så hårene ligger helt tilforladeligt ned - det tog mig en halv time at barbere begge ben...og der var ikke mere varmt vand bagefter 
Heldigvis er Søren ikke emsig med kropshår (ellers var vi nok aldrig blevet kærester) og har udtalt at jeg "aldrig har haft så bløde ben" som jeg har med alle mine hår 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld