Idag er det Miss'ens fødselsdag, hurra hurra hurra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber kagen blev god og at du spiste den sammen med nogle skønne mennesker....

Kagen er i hvert fald spist HELT op... Jeg har ikke selv spist af den, men det gør jeg faktisk aldrig....

Jeg gider ikke lige finde kablet til at overføre, men der ER selvfølgelig et billede af en meget kedelig kage hehe....

Kagen tog jeg først med på jobbet, hvor en kollega havde forlangt kage - jeg var derfor oppe til klokken 4 i morges, men så åd han også et kæmpe stykke og var meget tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

Tillykke til Mariamiss med fødselsdagen  og måske en

håber du får en FANTASTISK dag med søde og velopdragne børn

men hvad sker der lige for vejret, frøken?

Ååååårh hvor er du sød

Jeg har faktisk haft et rimeligt overskud af energi idag, til trods for at jeg ikke engang kunne huske hvor gammel jeg blev, så jeg måtte have køkkendamen på mit job til at regne det ud for mig

(27 )

Ungerne har jeg kun set en times tid, og de var totalt overgearet begge to, men i godt humør, og jeg havde folk til at klare dem

Anmeld

13. maj 2010

mariamiss6

Soap skriver:

Tillykke søde du 

Men 25 mm regn ?? Hallo du har været en slem pige, men det vidste jeg jo godt 

Håber du får en fantastisk dag 

Åååååh ja, sorry sorry - men jeg har selv fået kærlighgeden at føle (vejrmæssigt og meget sarkastisk ment) for jeg har været ude i regnen det halve af dagen...

Anmeld

13. maj 2010

mariamiss6

Tak til jer allesammen - det var det festligste indskud på min dag det her....

Nåh dagen gik med job først...

Jeg skulle med børnehaven i skoven, så jeg lagde ud med at blive totalt gennemblødt, og pisse kold. Omgivet af 15 unger som var endnu mere våde og endnu mere kold og MEGET mere kede af det, så de bare græd og græd alle sammen, og frokosten under presenning var rent kaos....

Hjemme igen i pausen, fik jeg serveret den kage jeg har brugt det meste af natten på at lave. Og den var heldigvis et hit hos alle kollegaerne.... De spiste over halvdelen af kagen, så det var værd den mistede nattesøvn, at servere kage for dem

Kenneth hentede ungerne, fordi jeg havde sent fri. Og da jeg kom hjem var eks-svigermor igang med at støvsuge, og Kenneth ryddede op, og Kenneths mormor legede med ungerne... De serverede også kaffe for mig og vi fik en en sludder en times tid, mens ungerne simpelthen kravlede på væggene af hysterisk glæde

Så fik jeg pakket alt kagegrejet, og smuttede til Slangerup, hvor jeg skulle pynte 2 kager til konfirmation imorgen... Det gik fint med opsmøring, men så skulle jeg til at overtrække den første kage, og det blev virkelig noget lort... Skide ærgerligt, når nu det var betalt arbejde, men det var umuligt at gøre det bedre.... Jeg havde dog masser af god hjælp fra gugmus (Maria) og et par andre venlige mennesker... Vi hyggede os trods alt, og jeg blev vartet godt op

Hjem klokken 23 ca. hvor jeg så lige tømte min fars kaffekande

Og nu sidder jeg her.... Træt træt træt træt

Kagebilleder er selvfølgelig klaret, men jeg gider simpelthen ikke lægge dem ind lige nu... så skal jeg rejse mig og hente et kabel og det gider jeg bare ikke De kommer på lige pludselig en af dagen hvor overskuddet måske melder sig igen

Tusind tak for lykønskningerne, fra alle jer. både dem der kom her og også dem der kom på mobilos

Anmeld

13. maj 2010

lion

Et lille forsinket tillykke med i går.

Lyder til du havde en ok dag.

Anmeld

13. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Ååååårh hvor er du sød

Jeg har faktisk haft et rimeligt overskud af energi idag, til trods for at jeg ikke engang kunne huske hvor gammel jeg blev, så jeg måtte have køkkendamen på mit job til at regne det ud for mig

(27 )

Ungerne har jeg kun set en times tid, og de var totalt overgearet begge to, men i godt humør, og jeg havde folk til at klare dem

ahahahahaaaa hvor godt! jeg tror hvert år at jeg bliver 26 - min mor sagde den anden dag i tlf'en at jeg jo faktisk blev 29 til sommer og jeg var seriøst ved at tude

dejligt du havde en god dag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.