Os mig os mig.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

JA! jeg skal også være faster igen!

til oktober! og ihhhh hvor er jeg glad for det.... jeg græder næsten hver gang jeg tænker på det jo...

og og og..... så smutter jeg til falster på alene tur.... Nikoline besøger bedsterne indtil fredag hvor hun hygger med far til mor kommer hjem søndag!! GISP! det er maaaaaange dage at undvære lille Nikoline! men hun er jo i de bedste hænder.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

otlitrom

Tillykke!!

Det vælter da frem med graviditeter nu, hvor er det skønt! Så ér der forår i luften

Og rigtig god tur. Selvom det er hårdt, er det så ikke meget rart med lidt alenetid engang i mellem?

Knus

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Tillykke!!

Det vælter da frem med graviditeter nu, hvor er det skønt! Så ér der forår i luften

Og rigtig god tur. Selvom det er hårdt, er det så ikke meget rart med lidt alenetid engang i mellem?

Knus

ja det tænkte jeg også.... derfor måtte jeg heller lige offentligegør mit "fasterskab" også ;0)

jo, bestemt... det er rart med lidt alene tid...det er også bare sådan en dum "modertanke" at man "svigter" sit barn ved at tage væk... men hun elsker bedsterne og far elsker at være lidt alene med musen... jeg har ogaå været på alene weekend nogle gange.... mææn puha, denne gang er det mange dage jo...

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

ja det tænkte jeg også.... derfor måtte jeg heller lige offentligegør mit "fasterskab" også ;0)

jo, bestemt... det er rart med lidt alene tid...det er også bare sådan en dum "modertanke" at man "svigter" sit barn ved at tage væk... men hun elsker bedsterne og far elsker at være lidt alene med musen... jeg har ogaå været på alene weekend nogle gange.... mææn puha, denne gang er det mange dage jo...

Jeg tror det er helt normalt, at mødre har den tanke. Men farmand nyder sikkert også timerne/dagene, hvor han er nr. 1, hvor de rigtig kan hygge. Og bedsterne selvfølgelig også. Og så finder Nikoline ud af, at mor tager afsted, men kommer tilbage igen.. Med fornyet energi, oveni hatten! Meeen.. Lidt hønemor er man vel altid?

Anmeld

12. maj 2010

Dictes mor

Næææ stort tillykke! Det er da stort, så får Nikoline sig en lille fætter eller kusine, det er jo perfekt! Og hvor er det altså dejlig. Det er bare det bedste, når ens søskende skal være forældre.

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg tror det er helt normalt, at mødre har den tanke. Men farmand nyder sikkert også timerne/dagene, hvor han er nr. 1, hvor de rigtig kan hygge. Og bedsterne selvfølgelig også. Og så finder Nikoline ud af, at mor tager afsted, men kommer tilbage igen.. Med fornyet energi, oveni hatten! Meeen.. Lidt hønemor er man vel altid?

ja..... lidt hønemor er man altid;0)

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Næææ stort tillykke! Det er da stort, så får Nikoline sig en lille fætter eller kusine, det er jo perfekt! Og hvor er det altså dejlig. Det er bare det bedste, når ens søskende skal være forældre.

tak:0)

de har allerede een søn på 5 år (d. 28 maj)... og så har Martins bror en søn der er 4 mdr yngre end Nikoline...

så vi hepper på en kusine;0)

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

ja..... lidt hønemor er man altid;0)

Jeg tror jeg bliver frygtelig hønemor og kæresten endnu værre.. Hihi

Skidt, det er jo kærlighed til ungerne!

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg tror jeg bliver frygtelig hønemor og kæresten endnu værre.. Hihi

Skidt, det er jo kærlighed til ungerne!

tro mig.... jeg er forfærdelig, hvis jeg får lov....

Anmeld

12. maj 2010

Karo

Stort tillykke

Det bliver da dejligt med en køreste weekend, selv om i nok kommer til at savne Nikoline rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.