Alfen er en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

MarleneH

LN_ mor skriver:

Smiler.. her bidrager vi med en lille dreng til september

hehe.. har bare set et par stykker herinde der venter en pige til september + en veninde  Men stort tillykke med jeres lille prins også

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Mira0911

Hvor er det dejligt.. Stort tillykke med prinsessen...

Anmeld

12. maj 2010

Malthesmoar

merichs skriver:

PIGE  

Så har vi været til MD og alt så fint ud  Nej hvor var det dejligt at se alfen igen! Og at se det lille hjerte som bare hamrer lystigt. Det får jo en mors hjerte til at smelte

Scanningssygeplejersken ville ikke sige med 100% sikkerhed men var ret overbevist om at det er en pige der ligger i maven.

Vh Marlene 19+3

Tillykke med Alfepigen

Anmeld

12. maj 2010

Trolde_mor

MarleneH skriver:

hehe.. har bare set et par stykker herinde der venter en pige til september + en veninde  Men stort tillykke med jeres lille prins også

Knus Marlene

Hehe.. syntes også der er en del der får piger - så du er ikke ene om at syntes det

Tænkte bare jeg ville fortælle at en enkelt dreng kommer der også

Og tak

Anmeld

14. maj 2010

Bolette

Hvor er det skønt! Stort tillykke med den lille prins(esse)

Det må være SÅ skønt at vide at hun har det godt derinde

Jeg skal til md scanning på mandag - kan simpelthen næsten ikke vente af bar spænding!!!

Hilsen Bolette, 19+4

Anmeld

14. maj 2010

merichs

Bolette skriver:

Hvor er det skønt! Stort tillykke med den lille prins(esse)

Det må være SÅ skønt at vide at hun har det godt derinde

Jeg skal til md scanning på mandag - kan simpelthen næsten ikke vente af bar spænding!!!

Hilsen Bolette, 19+4

Kan godt forstå du ikke kan vente. Jeg gik med hovedet under armen og var slet ikke i stand til at tænke på andet end at nu skulle vi ind og se alfen igen. Og det første vi lægger mærke til er det lille hjerte som bulrer afsted

God fornøjelse med scanningen på mandag. Glæder mig til at høre om oplevelsen

Anmeld

14. maj 2010

LinLin

Tillykke med veloverstået MD

Stoler I så "bare" på at det er en pige? (er nok lidt skadet af at min mors kusine havde fået at vide det var en pige til MD og havde købt alt i "pigefarver" - men det var altså en dreng der kom ud )

Anmeld

14. maj 2010

LinLin

LN_ mor skriver:

Smiler.. her bidrager vi med en lille dreng til september

Det gør vi også

Anmeld

14. maj 2010

Bolette

merichs skriver:

Kan godt forstå du ikke kan vente. Jeg gik med hovedet under armen og var slet ikke i stand til at tænke på andet end at nu skulle vi ind og se alfen igen. Og det første vi lægger mærke til er det lille hjerte som bulrer afsted

God fornøjelse med scanningen på mandag. Glæder mig til at høre om oplevelsen

Det kan jeg godt forstå..  Det er også det første jeg vil kigge efter!

Jeg ved ikke helt om jeg har mærket et lille prik derinde fra.. Men nåede du at mærke liv inden scanningen? For jeg går og venter på at mærke noget samtidig med at jeg er spændt/nervøs/glæder mig rigtig meget til den scanning!!

Anmeld

14. maj 2010

lululupo

tillykke tillykke, så er det shoppe tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.