Hvordan oplever i sidste del af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.748 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Liljesilas

Jeg er svimmel idag, og har det vildt underligt, kan ik finde ud af om jeg skal tage fri.. Er det helt almindeligt her sidst i graviditeten (uge 35) ??? og hvordan oplever i den sidste del af graviditeten?

Hilsen Maya (uge 35)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Maya-mus

mayapigen skriver:

Jeg er svimmel idag, og har det vildt underligt, kan ik finde ud af om jeg skal tage fri.. Er det helt almindeligt her sidst i graviditeten (uge 35) ??? og hvordan oplever i den sidste del af graviditeten?

Hilsen Maya (uge 35)

Sjovt du skriver det...

Jeg har også følt mig svimmel, træt og groggy i dag, plus en underlig murren allernederst i underlivet i dag.. Jeg er i uge 34+3.

Jeg har hørt at de vidst skulle være helt almindeligt, eftersom livmoderen og kroppen i det hele taget, gør sig klar til at der snart skal noget stort ud  Så hvis du ikke har svangreskabsforgiftning, skulle det være et sundt tegn...

Anmeld

12. maj 2010

Liljesilas

Maya-mus skriver:

Sjovt du skriver det...

Jeg har også følt mig svimmel, træt og groggy i dag, plus en underlig murren allernederst i underlivet i dag.. Jeg er i uge 34+3.

Jeg har hørt at de vidst skulle være helt almindeligt, eftersom livmoderen og kroppen i det hele taget, gør sig klar til at der snart skal noget stort ud  Så hvis du ikke har svangreskabsforgiftning, skulle det være et sundt tegn...

Ja vi har det vist meget ens idag Har også haft en del smerter i underlivet idag, og haft lidt problemer med træpper idag. Jeg har ikke svangerskabsforgiftning, for var da ved lægen igår

Anmeld

12. maj 2010

Maya-mus

mayapigen skriver:

Ja vi har det vist meget ens idag Har også haft en del smerter i underlivet idag, og haft lidt problemer med træpper idag. Jeg har ikke svangerskabsforgiftning, for var da ved lægen igår

Åh, dét var godt Så skal man i det mindste ikke bekymre sig om dét, oveni hatten...

Men hvem ved, måske smutter vores små hurtigere ud, end forventet Jeg var til 3D-scanning, her i mandags... Lille William vejer allerede 2711 gram, og er 45 cm. lang! Hun sagde, at det ca. svarede til en baby i uge 35+4. Og da havde jeg kun lige rundet uge 34

Du ser rigtig stor ud på dine fine billeder Hvad vejer din lille guldklump?

Anmeld

12. maj 2010

Liljesilas

Maya-mus skriver:

Åh, dét var godt Så skal man i det mindste ikke bekymre sig om dét, oveni hatten...

Men hvem ved, måske smutter vores små hurtigere ud, end forventet Jeg var til 3D-scanning, her i mandags... Lille William vejer allerede 2711 gram, og er 45 cm. lang! Hun sagde, at det ca. svarede til en baby i uge 35+4. Og da havde jeg kun lige rundet uge 34

Du ser rigtig stor ud på dine fine billeder Hvad vejer din lille guldklump?

Lægen sagde han ca. vejede 2500 g. men da jeg var til 3/4-D scanning i uge 26, så sagde hun, han var en meget stor baby. Jeg håber ihvertfald de kommer ud en uge eller to før terminen. 

Forresten flot navn Maya haha. Det er ikke så tit man høre andre, der staver Maya med Y

Anmeld

12. maj 2010

Loa

Ikke at jeg ved om det er det samme men jeg er går ind i uge 32 imorgen, og jeg har faktisk haft det kvalme agtigt de sidste par dage og lige pludselig syntes jeg det er meget besværligt at gå, altså jeg kan mærke det meget i maven nu.......

Lidt irriterende, og håber da ikke det er meningen man skal have det skidt de sidste uger......

Anmeld

12. maj 2010

Maya-mus

mayapigen skriver:

Lægen sagde han ca. vejede 2500 g. men da jeg var til 3/4-D scanning i uge 26, så sagde hun, han var en meget stor baby. Jeg håber ihvertfald de kommer ud en uge eller to før terminen. 

Forresten flot navn Maya haha. Det er ikke så tit man høre andre, der staver Maya med Y

Av for dén da, ja hellere ud en uges tid eller to før, så man da stadig har et underliv tilbage, når det hele er overstået

Nej, det har du ret i... Det er sjældent man møder en, hvis navn er stavet som ens eget  Men vi er også begge nogenlunde samme alder, så vores forældre red nok på en lille bølge af anderledes navne, på trods af at det dengang var enormt trendy at kalde sine døtre for Camilla, Christina, Katrine, osv. osv

Anmeld

12. maj 2010

NinaNymannMadsen

mayapigen skriver:

Hilsen Maya (uge 35)

jeg hvade meget med at være svimmelt gennem hele min graviditet næsten. men sidst i graviditet følte jeg mig også meget tung og meget træt, og orkede ikke ret meget.

men er man svimmel må man heller huske at drikke godt for det kan skyldes væske underskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.