kommer jeg til at sove igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.360 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

lululupo

Århhhhh nu er det hårdt synes jeg, er lige gået ind i uge 36, og sover seriøst ikke, maven er hård som en bowlingkugle konstant, har så mange sure opstød så jeg nærmest bliver kvalt i mit eget.......Kan derfor slet ikke ligge på ryggen,  Kun siderne, og der skifter jeg hvert 10 minut, da hofterne gør ondt

Når jeg så kaster mig ud i min 5 punkts vending får jeg en brændende fornemmelse nederst i maven, avvvv 

Andre der har prøvet dette??? Spiser balancid  mod halsbrænden og drikker så meget mælk, at jeg alene må stå for overskuddet hos arla

Sover med 2 puder for at hæve hovedet, og har en " pølle pude " mellem benene som også kan støtte maven.....

Jeg er desperat efter søvn hjælpppppppp-------

Hilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Valle81

Ja søvn får du engang igen, alt afhængig af hvad det er for et barn der kommer ud:0)

Smiler og håber du får en der sover det meste af natten og kun vågner for at spise og så sover igen og ikke tror natten er fest:0)

Christina

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Ps - havde det præcis ligesom dig i slut af graviditeten. Jeg sad dog op i sengen og sov netop pga halsbranden. Havde puder og dyner i ryggen og fik mig klodset op:0)

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Valle81 skriver:

Ja søvn får du engang igen, alt afhængig af hvad det er for et barn der kommer ud:0)

Smiler og håber du får en der sover det meste af natten og kun vågner for at spise og så sover igen og ikke tror natten er fest:0)

Christina

Uhhhh ja håber hun arver efter sin mor, jeg sov de første 6 mdr konstant, har min mor fortalt, var kun vågen når jeg skulle skiftes, ellers var hun nødt til at vække mig for at jeg kunne få mad, men derefter vågnede jeg også også var gang i mig 

Ja man nærmest sidder op, det er jo crazy, men vil jo selvfølgelig gøre alt for at få min lille guldklump..........

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

1: DU vil helt sikkert sove igen...!!! - Bare ikke ligenu. - Det kan være du skal sidde op og sove, eller få fat i sådan en fat-boy-agtig stor sækkestol at sidde i og sove

2: Du skal IKKE drikke så meget mælk. Selvom det i første omgang er basisk, så provokerer det til mavesyren i maven. Så du skal hellere bruge de produkter i håndkøb på apoteket, som er beregnet mod mavesyre, ellers tal med din læge, hvis du skal ud i noget 'værre', som nexium fx. - Jeg har selv (ikke mens jeg har været gravid) haft begyndende mavesår og min mand har reflux, så jeg er helt klar over hvor træls, mavesyre er!!!... Du skal IKKE drikke masser af mælk, cola, rødvin (det gør du jo heller ikke når du er gravid). Ikke ryge og ikke spise masser af flødeis.

Jeg håber du får det bedre, ellers er dine prøvelser i hvertfald lige strax overstået

Anmeld

12. maj 2010

Corn

Mandler, ikke smuttede har hjulpet mig i perioderne med meget mavesyre...

Som noget helt nyt i en graviditet, så sover jeg som en sten, vågner måske lige kort for at vende rundt, men ellers er jeg hverken oppe at tisse eller noget. Min mave er så stor, at den ikke ikke længere behøver pude under, når jeg ligger på siden, og når halsbranden begynder henunder aften, så tager jeg mine jerntabletter med vand, og så går det igen... Det giver åbenbart syren noget at arbejde med...

Meget mærkeligt at 3. graviditet er så meget anderledes end de første, hvor jeg var syg af mavesyre og smerter som dig om natten, og hvor jeg overvejede at sove på toilettet for ikke at skulle op så mange gange...

Majken 32+5

Anmeld

12. maj 2010

Miss.Sunshine

kender flere der har spist balancid, uden effekt. Kan kun anbefale ALMINOX! Hav pilleglasset ved din seng. De er super effektive,og de smager endda ikke grimt. De virker med det samme. Super pris også

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Zafir skriver:

1: DU vil helt sikkert sove igen...!!! - Bare ikke ligenu. - Det kan være du skal sidde op og sove, eller få fat i sådan en fat-boy-agtig stor sækkestol at sidde i og sove

2: Du skal IKKE drikke så meget mælk. Selvom det i første omgang er basisk, så provokerer det til mavesyren i maven. Så du skal hellere bruge de produkter i håndkøb på apoteket, som er beregnet mod mavesyre, ellers tal med din læge, hvis du skal ud i noget 'værre', som nexium fx. - Jeg har selv (ikke mens jeg har været gravid) haft begyndende mavesår og min mand har reflux, så jeg er helt klar over hvor træls, mavesyre er!!!... Du skal IKKE drikke masser af mælk, cola, rødvin (det gør du jo heller ikke når du er gravid). Ikke ryge og ikke spise masser af flødeis.

Jeg håber du får det bedre, ellers er dine prøvelser i hvertfald lige strax overstået

ja overvejer at flytte nogle af vores sofa ryghynder op i sengen...... Uhhh godt du siger det med mælken , jeg havde nemlig opfattelsen af at det var godt mod de opstød, så drikker næsten 2 ltr hver aften men det er slut nu!!!

Rødvinen gir jo heldigvis sig selv, og sodavand har aldrig rigtig været mig, lidt sær, er jeg vist!!!

Uhhh skidt med dit mavesår og mandens reflux, I kender vist en del til dette problem, I bliver da et kønt par når du kommer dertil i graviditeten hvor I skal slås om balancid pillerne og bøvser omkap

Godt der ikke er længe til ,men jeg har det nu også som om juleaften nærmer sig, og jeg er 5 år og ved jeg får lige hvad jeg har ønsket mig allermest..............

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Macaab skriver:

Mandler, ikke smuttede har hjulpet mig i perioderne med meget mavesyre...

Som noget helt nyt i en graviditet, så sover jeg som en sten, vågner måske lige kort for at vende rundt, men ellers er jeg hverken oppe at tisse eller noget. Min mave er så stor, at den ikke ikke længere behøver pude under, når jeg ligger på siden, og når halsbranden begynder henunder aften, så tager jeg mine jerntabletter med vand, og så går det igen... Det giver åbenbart syren noget at arbejde med...

Meget mærkeligt at 3. graviditet er så meget anderledes end de første, hvor jeg var syg af mavesyre og smerter som dig om natten, og hvor jeg overvejede at sove på toilettet for ikke at skulle op så mange gange...

Majken 32+5

Orv ja den med mandlerne må jeg prøve, håber da din graviditet fortsætter med at være nemmere denne gang, lyder dejligt!!! Hi hi hvis du vidste hvordan jeg går rundt som en zombie hver nat, og holder øje med hvad der sker på vejen mv, uhhh det er ynkeligt

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Miss.Sunshine skriver:

kender flere der har spist balancid, uden effekt. Kan kun anbefale ALMINOX! Hav pilleglasset ved din seng. De er super effektive,og de smager endda ikke grimt. De virker med det samme. Super pris også

Dem spørger jeg lige efter på apoteket takkkkkkkk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.