Hjælp til barselsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Tut

Hej piger,

Min bedste veninde gennem 21 år fødte i går en lille datter. (deres første barn)

Og her kommer så spørgsmålet?

- Kan jeg tillade mig at komme med en gave KUN til moderen? (min veninde)

Det skal lige siges at de har fået ALT (VIRKELIG ALT) fra os, som vi har brugt til Nana - alt hvad vi havde af tøj i str. 50, 56, 62 og sutteflaster, brystpumper, slynge - Ja, ALT hvad vi ikke selv bruger til Nana eller som hun er vokset fra.

Jeg havde tænkt mig at købe en halskæde til hende med en tyr i, nu hvor Alma er blevet født i tyren's tegn.

Ville i blive glade for det fra jeres bedste veninde, eller ville i blive skuffet over at veninden ikke havde noget med til Alma?

Vi har været bedste veninder siden børnehaveklassen, og hun var min brudepige til mit bryllup, og jeg var deres vidne til deres bryllup (de blev gift på rådhus).

Åh, hjælp mig her piger, med jeres helt ærlige mening - jeg aner ikke hvad jeg skal købe.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

Sagtens, uden problemer osv:0)

Da jeg mit første barn fik jeg kun gaver til Asta, det var skønt da jeg var alene og virkelig godt kunne bruge tingene og tøjet.

Nu da andet barn kom havde vi jo det meste og barselsgaverne denne gang har udpræget været til mig og min mand eller de to store børn( min datter og min bonussøn). Og det har været så dejligt at folk har tænkt sådan, da det andet nærmest ville være spild:0)

Er sikker på at hun ikke vil blive fornærmet men istedet meget glad for at du tænker på hende:0)

Knus

Anmeld

12. maj 2010

LinLin

Det synes jeg sagtens du kan!

Anmeld

12. maj 2010

Bare mig..

Det synes jeg bestemt også godt du kan!

Jeg var på ingen måde blevet sur, skuffet eller på nogen måde tænke negativt..

Så ja, sagtens! Jeg synes det lyder osm en rigtig rigtig god gave !

Marikka, der også håber hendes veninde/r tænker sådan, for vi har jo ALT til Nicoline!

Anmeld

12. maj 2010

K&S

HELT SIKKERT...!

Jeg ville selv blive glad for en sådan gave - den symboliserer jo både mor og barn

Anmeld

12. maj 2010

sarahb

jeg ville blive glad, jeg fik selv en fra min veninde.
Synesd et betyder rigtig meget for det er også en tid hvor man som nybagt mor har brug for opmærksomhed.
Så noget lækkert velvære eller gavekort til nyt tøj alt mulig. ville være super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.