Svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

jlp90

Hej.

Jeg er under observation for svangerskabsforgiftning, da der er spor af protein i urin og mit blodtryk var lettere forhøjet ved første måling nede ved jordmoder, men efter en kort pause var det 126/78 hvilket er helt normalt. Jeg kan dog mærke at jeg er lidt nervøs over hele situationen, men skal til læge fredag. Heldigvis er baby klar til at komme ud og jordmoder har skudt hende til at veje 3200 gram. Mit spørgsmål er så om der er nogle der er blevet sat i gang pga. svangerskabsforgiftning og hvad var årsagen til at i blev sat i gang?

mvh. Julie 38. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

lollandpigen

Hejsa.....

Har meget kraftig svangerskabs forgiftning med min den første. Jeg ligned een elefant både på krop og hele ansigtet og havde meget for højt blodtryk og hovedpine og protein i urinen. Jeg blev indlagt da jeg var i uge 36+5 til aflastning da skønnede de ham til at veje omkring 2800.

Jeg lå på sygehuset fra mandag til onsdag og da jeg blev udskrevet onsdag så det hele fint ud men fik ivide hvis det kom igen ville de sætte mig igang.

Jeg fik veer torsdag morgen og fredag fødte jeg en dreng på 4150.....

Heldigvis en historie der endte godt men nu i gradivitet denne gang har de igen mistænke om svangerskabs forgiftning så et godt råd fra mig lyt til din krop og føler du dig træt og ikke kan finde hvile derhjemme så forlang at komme til aflastning på sygehuset da det virkelig hjælp mig.

Og husk ikke for at skræmme men svangerskabs forgiftning er ikke til at spøge med og lyt altid til dig selv hvis du føler noget er galt selvom de "andre " siger alt er fint.

Håber du kan bruge mit råd ellers er du velkommen til at skrive til mig....

Held og lykke med det....

fra Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.