Det blev en dejlig overraskelse...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Svei

til min "gamle" barnepige og hun blev så glad...

Vi havde pyntet bilen og gemte os da hun vha sin søn blev lokket ud på parkerinspladsen og så kom vi alle frem...så det var en fantastisk overraskelse...

Her er lige et foto..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ejjj hvor er det dejligt at høre.. Hun må stadig være helt oppe i skyerne af glæde

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

12. maj 2010

Svei

s.tina skriver:

Ejjj hvor er det dejligt at høre.. Hun må stadig være helt oppe i skyerne af glæde

Ja, hun skrev sent i går aftes at hun slet ikek kunne fatte det... det er noget hun vil glæde sig over hver dag og nyde.. og så er det noget som mange af os andre bare tager som en selvfølge, man har da bare en bil..

Anmeld

12. maj 2010

saxa

Jeg synes virkelig det er STORT af jer..!! Jer skulle der findes flere af.. 

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

Hvor dejligt...

I hvilken forbindelse er det i? Fødselsdag?

Anmeld

12. maj 2010

Svei

MoarJ skriver:

Hvor dejligt...

I hvilken forbindelse er det i? Fødselsdag?

Bare fordi hun fortjener det...

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

Yrsa skriver:

Bare fordi hun fortjener det...

Hvor skønt.. Skønt der er sådan nogen mennesker i denne verden...

Anmeld

12. maj 2010

Svei

saxi skriver:

Jeg synes virkelig det er STORT af jer..!! Jer skulle der findes flere af.. 

Tak... kunne ikke lade være, hun er og har været så hårdt ramt og fortjener det så meget og der går jo intet af mig eller de andre...bare trist der var så få der ønskede at være med..men hendes børn, min søster, mine forældre, mig og min bilforhandlerven...og det var nok.

Anmeld

12. maj 2010

Svei

MoarJ skriver:

Hvor skønt.. Skønt der er sådan nogen mennesker i denne verden...

selvom det lyder lidt frelst eller helligt, så giver det jo så meget mere at hjælpe andre...og hun er der altid for os altid...trods al den modgang hun møder... Har kendt hende fra jeg var 3 år og hun passede mig og min lillesøs...hun er et fantastisk menneske..

Anmeld

12. maj 2010

saxa

Yrsa skriver:

Tak... kunne ikke lade være, hun er og har været så hårdt ramt og fortjener det så meget og der går jo intet af mig eller de andre...bare trist der var så få der ønskede at være med..men hendes børn, min søster, mine forældre, mig og min bilforhandlerven...og det var nok.

Jeg synes virkelig det er flot af jer.. Men det er rigtigt, de fleste ser det som en selvfølge og noget man "bare" har..

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.