grinny skriver:
At man kan glæde sig på andres vegne når de bliver gravide men stadig synes det er snyd?
En af mine bekendte har været i byen i en weekend hvor hun tilfældigvis glemte en p-pille tog med en dreng hjem er blev gravid, er det så ok at være lidt trist over at vi andre ønsker det og hun bare kan få det?
Glæder mig selvfølgelig på andres vegne når jeg hører om nogen der er blevet gravide, det er jo ikke fordi jeg er ond eller ikke ønsker det godt for andre!
Er jeg en kælling, eller er der andre der har det som mig?
nej slet ikke, tror de fleste, har prøvet det, som du siger er det jo ikke fordi man ikke kan glæde sig for andre, men man bliver jo ked, fordi man selv ønsker det brændende, og gør måske mere ondt hvis det er noget de ikke ønsker.
Havde selv for kort tid siden en kenkendt, som tydeligt vidste, vi ønsker os børn, og prøver ihærdigt, og pludselig skrev hun på facebook, hun ved et tilfælde var blevet gravid, mere hørte ejg ikke før jeg spurgte hvordan det gik, hvor hun så vrissede hun var træt af folk spurgte og hun skulle have en abort. Synes det var mega uretfærdigt, hvorfor skulle det ske for hende, og hun skulle få en grim oplevelse, når hun ikke ønskede barnet, hvor vi andre ønsker det, men må kæmpe for det.
tja tingene sker ikke altid som man ønsker det

Anmeld