Ph

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

otlitrom

Valle81 skriver:

Det samme her:0) Jeg bliver fyldt med røde væskende blærer over hele kroppen hvergang hans vamle pereson toner over skærmen:0)

Hehe, så tror jeg jeg siger som Caroline, at PH måske ikke lige er det du skal se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

FrkT

BlyViol skriver:

argh.. anyone???? 

Han kaldte sig selv Iceman.... fordi han var som is, og folk ikke skulle kunne se hans følelser.... total lamt. Og ja, de andre døbte ham Batman...

Anmeld

12. maj 2010

FrkT

Valle81 skriver:

He he:0) Ja det kunne være, men mon ikke han ryger ud ligeså hurtigt som han kom ind:0)

Jeg læste et sted på nettet at han allerede ryger ud i morgen igen... men ved dog ikke om det er sandt. Men det ved jeg i morgen eftermiddag..

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

FrkT skriver:

Han kaldte sig selv Iceman.... fordi han var som is, og folk ikke skulle kunne se hans følelser.... total lamt. Og ja, de andre døbte ham Batman...

ja, men der var en anden fyr derinde, som også kaldte ham noget mega grineren... total fedt øgenavn som bare passede lige på ham..

jeg får krampetrækninger af ham..

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Altså Peter giver mig altså lidt myrekryb også:0) Han er spiller pik og fisse spillet og ikke PH spillet:0)

Anmeld

12. maj 2010

FrkT

BlyViol skriver:

ja, men der var en anden fyr derinde, som også kaldte ham noget mega grineren... total fedt øgenavn som bare passede lige på ham..

jeg får krampetrækninger af ham..

Åhhh det kan jeg ikke huske.... kan du huske hvem der gav ham navnet??

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Altså Peter giver mig altså lidt myrekryb også:0) Han er spiller pik og fisse spillet og ikke PH spillet:0)

men han er satme god til det

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

men han er satme god til det

Ja det skall han sku ha:0) Han er da bestemt ikke i underskud:0)

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

FrkT skriver:

Åhhh det kan jeg ikke huske.... kan du huske hvem der gav ham navnet??

ham der vidst blev valgt fra. det var noget a la don carlos - agtigt... men det var ikke lige DET. hader når jeg ikke kan kommme på et navn!

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Valle81 skriver:

AHAHAHA... Peter hopper på alt med en puls... Han kan nogle tricks!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.