Min mands søster som er 18år fortalte mig i går i alt fortrolighed at hun er gravid. Det kom lidt som et chok, for hun er ikke i et forhold. Eller det er hun så, men det er til en gift mand på31 med 5børn.... men er vist nok ved at blive skilt, dog iike pga af dette for han ved det ikke endnu. Hun bo hjemme ved sin mor endnu, og går i skole og har et fritids job.... Hun har så sput mig om jeg vil være der når hun skal fortælle det til sin mor, ja det er så min kære svigermor vi snakker om... og det kommer ikke til at falde i god jord hos hende.... For hun er typen at alt skal se perfekt ud til omverden og det er det jo ikke når man har en datter der er gravid med en gift mand og så uden jod og uddanelse... Hun kan først komme til læge d.27 men der er jo længe til, så vi prøver at få en akut tid på fredag hos en anden læge. Jeg tror på det er vigtigt at hun tænker sig godt om før hun beslutter sig. Hun siger hun vil beholde barnet og dette støtter jeg 100%, men jeg syndes også hun skal vide hvad hun går ind til, for hun er stadigvæk meget i pubeteten... men jeg ved jo godt at man vokser med opgaven.. men hun er nok lidt lige som Manu-stella fra de unge mødre.... Min mand ved det ikke engang, det er første gang jeg holder sådan stor hemlighed for ham, tror måske han bliver sur når han finder ud af jeg har vist det længe før ham.... Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan hjælpe hende med at få det sagt til hendes mor uden de ender i totterne på hinannen, for det gør de nemlig dagligt over små ting, så jeg tænker bare når det nu er sådan en stor ting bliver det måske meget værre.... Jeg har tilbud at køre hende til scanning når hun skal afsted... jeg ved ikke mere hvad jeg lige kan gøre for hende.. har snakket med hende i dag og vil da også ringe til hende de kommende dage og snakke med hende, for må det værre hårdt at bære rundt på så stor hemmlighed...... Jeg håber bare på at hendes mor ikke slå hende ned..... Ville bare lige dele det med jer, da jeg ikke kan fortælle det til andre og havde bare brug for at lufte mine tanker....
Anmeld