Hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Nadi

Ja hvorfor skal man altid have noget som ungerne ikke kan bruge/spise i det her tilfælde??? Jeg får snart spat! Tanken er sød men for pokker hvor er det træls at få noget til sit barn som er total nyttesløs! Sagen er den at min svigerinde var i Tyskland igår og købte Smarties til ungerne, inklusiv Oliver som hverken kan eller må spise sådan noget! Det synes jeg et eller andet sted er vildt dårligt gjort af dem. De ved at det ender med at Dennis og jeg æder dem, og så får Oliver ingen glæde ud af dem. Og jeg kan ikke forstå hvorfor de så ikke køber et eller andet legetøj til ham til samme pris eller helt lader være?? De kom også med noget chokolade til påske, men der var heldigvis en bamse med... Vi gjorde det dengang, at de store fik chokolade og den lille fik en bamse. Hvorfor gider de ikke gøre det samme for/ved os?? Jeg giver jo ikke deres datter på 6 g-streng og bh'er? Ej jeg ved godt det er lidt langt ude, men hun kan jo heller ikke bruge det før om laaaaaaaaaaaaang tid. Folk må da gerne bruge hovedet lidt når det gælder sådan noget! Frygter også lidt for når Oliver fylder 1 år om de bare ignorere ønskeseddelen?? Ja det blev lidt langt -undskyld :$ -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

M&F&C

Hej :)

Du trængte hvis lige til at få lidt luft - håber det virkede .. :D
- dog kan jeg godt sætte mig ind i hvad du mener.

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

Malene skriver:

Hej :)

Du trængte hvis lige til at få lidt luft - håber det virkede .. :D
- dog kan jeg godt sætte mig ind i hvad du mener.

Ja det gjorde jeg vist ;) Men så er det jo dejligt at man kan komme herind og gøre det. Manden bliver nok lidt træt af det i længden...

Anmeld

11. juni 2008

MorCamilla

Det var dejligt at høre at det virkede at få lidt luft... ;)
Jeg kan godt forstå hvad du mener, det har vi også oplevet nogle gange - og det er rigtig træls, man bliver sur og ked af det på børnenes vegne, fordi de får noget de ikke kan bruge til noget som helst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.