Ja hvorfor skal man altid have noget som ungerne ikke kan bruge/spise i det her tilfælde???
Jeg får snart spat! Tanken er sød men for pokker hvor er det træls at få noget til sit barn som er total nyttesløs!
Sagen er den at min svigerinde var i Tyskland igår og købte Smarties til ungerne, inklusiv Oliver som hverken kan eller må spise sådan noget! Det synes jeg et eller andet sted er vildt dårligt gjort af dem. De ved at det ender med at Dennis og jeg æder dem, og så får Oliver ingen glæde ud af dem. Og jeg kan ikke forstå hvorfor de så ikke køber et eller andet legetøj til ham til samme pris eller helt lader være??
De kom også med noget chokolade til påske, men der var heldigvis en bamse med...
Vi gjorde det dengang, at de store fik chokolade og den lille fik en bamse. Hvorfor gider de ikke gøre det samme for/ved os??
Jeg giver jo ikke deres datter på 6 g-streng og bh'er? Ej jeg ved godt det er lidt langt ude, men hun kan jo heller ikke bruge det før om laaaaaaaaaaaaang tid. Folk må da gerne bruge hovedet lidt når det gælder sådan noget!
Frygter også lidt for når Oliver fylder 1 år om de bare ignorere ønskeseddelen??
Ja det blev lidt langt -undskyld :$
-Nadia
Anmeld