Ehmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Anonym trådstarter

har lige fået af vide, jeg skal være faster igen..... Totalt forvirret er jeg Har aldrig troet de ville ha´børn.... Men øh åbenbart har de været i "hemmelig" behandling..... Og de venter nu tvillinger

Tror børnene er blevet lavet på IVF... Det er i hvert fald det der, hvor de laver en "bolledej" i en skål, og putter dejen tilbage i ovnen. (Undskyld, mit billede af det, men det var sådan jeg fik billedet på nethinden, da Tjuhl forklarede mig de forskellige behandlingsformer)

Det er stadig hemmeligt for omgivelserne, derfor er jeg ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Milka

tillykke

Anmeld

11. maj 2010

oo

tillykke  der er mange der vælger at holde behandlingerne hemmelige, fordi det bare er så hårdt at blive spurgt om der er gevinst hver måned.

Anmeld

11. maj 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

tillykke  der er mange der vælger at holde behandlingerne hemmelige, fordi det bare er så hårdt at blive spurgt om der er gevinst hver måned.

Jo måske.... Det var også det de sagde....

Jeg tror nok, de var sendt direkte til IVF. (hedder det det???) troede faktisk, at man først skulle igennem den behandling, som Søren og du har været igennem, før man kom til den her....

(Det er hende, der ikke kunne, han har børn fra tidligere)

Men tjo det er faktisk stadig så hemmeligt at jeg heller ikke ved det endnu....

Anmeld

11. maj 2010

oo

Anonym skriver:

Jo måske.... Det var også det de sagde....

Jeg tror nok, de var sendt direkte til IVF. (hedder det det???) troede faktisk, at man først skulle igennem den behandling, som Søren og du har været igennem, før man kom til den her....

(Det er hende, der ikke kunne, han har børn fra tidligere)

Men tjo det er faktisk stadig så hemmeligt at jeg heller ikke ved det endnu....

nej, det kommer helt an på hvad ens testresultater viser. vi er uforklarligt barnløse (eller det er vi jo så ikke længere) fordi vi begge to er sunde og raske med normalt sædtal og normal cyklus, men hvis hun fx har PCO eller endemitriose så går man som regel altid direkte til IVF

men du lyder sådan lidt...ikke glad på deres vegne?

Anmeld

11. maj 2010

Anonym trådstarter

Milka skriver:

tillykke

Tak.

Meget heldigt, jeg lige har modtaget en ordenlig pakke, med dobbel op af alt... Fra en hel fantastisk bøtte-familie

Anmeld

12. maj 2010

Bondepigen

Tillykke, det er jo fantastisk!!!

Anmeld

12. maj 2010

Karo

Stort tillykke.

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

har lige fået af vide, jeg skal være faster igen..... Totalt forvirret er jeg Har aldrig troet de ville ha´børn.... Men øh åbenbart har de været i "hemmelig" behandling..... Og de venter nu tvillinger

Tror børnene er blevet lavet på IVF... Det er i hvert fald det der, hvor de laver en "bolledej" i en skål, og putter dejen tilbage i ovnen. (Undskyld, mit billede af det, men det var sådan jeg fik billedet på nethinden, da Tjuhl forklarede mig de forskellige behandlingsformer)

Det er stadig hemmeligt for omgivelserne, derfor er jeg ano.

tillykke!!

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Tillykke Storken begynder at få tralvt nu!

Jeg kan se Trine har forklaret det hele med behandlingen Vi har heller ikke fortalt det til nogen (ud over et vennepar) da vi synes det vil være hårdt med alle spørgsmålene. Så jeg kan måske godt forstå de kommende forældre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.