bøttespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jaaaaah,ååååh,jeg elsker bøtte billederJamen,hvor bliver de store!Og så gudeskønne,smukke,charmerende,jeg har da aldrig set noget lignende...kommer du ikke snart til nordjylland,så man kan se dem irl?Nøøj,det gad jeg bare godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Milka

Hehe, de er så dejlige!!!

Jeg giver Trine ret... De ligner hinanden mere og mere...

synes i virkelig det? det kan jeg bare slet ikke se!

Anmeld

12. maj 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Jaaaaah,ååååh,jeg elsker bøtte billederJamen,hvor bliver de store!Og så gudeskønne,smukke,charmerende,jeg har da aldrig set noget lignende...kommer du ikke snart til nordjylland,så man kan se dem irl?Nøøj,det gad jeg bare godt

hvor er du sød!

Anmeld

12. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

jeg har ikke et videokamera så jeg kan ikke vise jer den gående luca, men her er lidt billeder. på det sidste kommer hun kravlende med sin jakke på hovedet, den tosse

men først et af smukke-lilja

Skønne skønne unger. Det hår klæder bare Lilja SÅ godt!

Liva havde også en periode hvor alt skulle over hovedet... det var som regel viskestykker og håndklæder... og hun løb konstant ind i væggene fordi hun jo ingenting kunne se.

Anmeld

12. maj 2010

Milka

TbCp skriver:

Skønne skønne unger. Det hår klæder bare Lilja SÅ godt!

Liva havde også en periode hvor alt skulle over hovedet... det var som regel viskestykker og håndklæder... og hun løb konstant ind i væggene fordi hun jo ingenting kunne se.

mærkelig ide at få! men synes det er så sødt hvordan de altid skal have noget i hænderne når de går i morges kom luca slæbende med en hel pakke bleer! og så er hun begyndt at gå med den ene arm lige op i luften, tænker at det måske afhjælper balancen

Anmeld

12. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

mærkelig ide at få! men synes det er så sødt hvordan de altid skal have noget i hænderne når de går i morges kom luca slæbende med en hel pakke bleer! og så er hun begyndt at gå med den ene arm lige op i luften, tænker at det måske afhjælper balancen

Haha Ja det kan godt være det gør det nemmere

Anmeld

12. maj 2010

Dictes mor

Altså de piger, det er så søde! Jeg elsker at se billeder af dem. I hygger vist ret meget hjemme hos jer. I er en rigtig treenighed

Anmeld

12. maj 2010

Milka

Majastina skriver:

Altså de piger, det er så søde! Jeg elsker at se billeder af dem. I hygger vist ret meget hjemme hos jer. I er en rigtig treenighed

vi hygger max

Anmeld

12. maj 2010

Bondepigen

Milka skriver:

synes i virkelig det? det kan jeg bare slet ikke se!

Det kan være det er den nye frisure der gør det...

Det er jo heller ikke sådan at de ligner hinanden på en prik, men de nærmer sig hinandens udseende lidt efter lidt ser det ud til.

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Sikke smukke piger du har!! Sjov leg, med at alt skal over hovedet, hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.