Hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Mig med maven

Manden har fødselsdag snart og skal lave en kæmpe lagkage til ham... alt med fyld og bunde er på plads, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal pynte den.

Må jeg se jeres "Herre"-kager?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Dot D

Mig med maven skriver:

Manden har fødselsdag snart og skal lave en kæmpe lagkage til ham... alt med fyld og bunde er på plads, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal pynte den.

Må jeg se jeres "Herre"-kager?

Her er nogle, jeg har lavet til mænd.....(og drenge)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2010

Mig med maven

EEEeeeej hvor er de flotte, er nok lidt for nybegynder, men vil prøve mig frem, andre der har herre kager?

Anmeld

11. maj 2010

Dot D

Mig med maven skriver:

EEEeeeej hvor er de flotte, er nok lidt for nybegynder, men vil prøve mig frem, andre der har herre kager?

Babsedut kagen(som min datter kalder den) er forholdsvis nem at lave også for en nybegynder, det er da en rigtig "herre"kage

Anmeld

11. maj 2010

Lullaby

Dot D skriver:

Babsedut kagen(som min datter kalder den) er forholdsvis nem at lave også for en nybegynder, det er da en rigtig "herre"kage

Men hvordan laver du babserne`??

Anmeld

11. maj 2010

Mig med maven

MorpåSjælland skriver:

Ja hvordan?

Anmeld

11. maj 2010

Dot D

MorpåSjælland skriver:

Jeg har taget to ens skåle, puttet husholdningsfilm i dem, lagt kage op ad siderne. Så puttede jeg hindbærmousse i, og lagde et lag kage, så tobleronecreme og kage tilsidst. Så lagde jeg film over det hele og stillede det på køl med lidt pres på. Så ud fra køl og smøre med nutella/smørcreme også over på et formet stykke kage, også smurt, og så fondant på. Var det til at forstå? Det er i hvert fald nemt og det er min første kage af den slags. Blev ikke skræmt af det, så der kommer flere......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.