er min mave lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

CiSo

Hej piger.

jeg har tænkt  meget over om min mave er meget lille i forhold til normalen, eller om det bare er mig der er utålmodig? 

Jeg syntes nemlig den er meget lille, og vil rigtig gerne have en stor mave altså!!!

hvor stor var jeres mave da i var i 17 uge??

på forhånd tak for hjælpen.. 

her er min mave i uge 17! jeg er i 18 uge imorgen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Faith

Synes din mave ser helt normal ud.... Da jeg var i uge 17 ku man overhovedet ikke se jeg var gravid (jeg overdriver ikke), og jeg venter endda tvillinger. Men da jeg så nåede uge 22 skal jeg da lige love for det tog fart! Det kommer lige pludselig er jeg sikker på.

Anmeld

11. maj 2010

Tanja84

Synes du har en rigtig fin mave.

Kan være svært og sammenligne sig med andre maver, da det er meget forskelligt fra mave til mave.

Men er ikke i tvivl om du nok skal få dig en flot, stor og struttende mave, du stolt kan vise frem

Anmeld

11. maj 2010

oo

der er jo MEGET stor forskel på maver! her kan du se et af mig da jeg er 17+0 (jeg er også 18+0 imorgen ) og nedenfor et billede af min søster da hun var i 19. uge for 3 år siden - temmelig stor forskel på maverne (der begge er førstegangs)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2010

CiSo

ja hold da op en forskæld der er mellem dig og din søster? det er jo vildt, jeg vidste slet ikke der kunne være så stor forskæld!  Men ellers super flot mave du har dig! 

Anmeld

11. maj 2010

oo

sophieamalia skriver:

ja hold da op en forskæld der er mellem dig og din søster? det er jo vildt, jeg vidste slet ikke der kunne være så stor forskæld!  Men ellers super flot mave du har dig! 

ja, det er lidt vildt og tak men jeg tænker, at du nok er sådan en mere spinkel type som min søster, og så er det vist ret normalt at det tager lidt længere tid før den popper udad

Anmeld

11. maj 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

ja, det er lidt vildt og tak men jeg tænker, at du nok er sådan en mere spinkel type som min søster, og så er det vist ret normalt at det tager lidt længere tid før den popper udad

hmm ja okay! Men jeg har slet ikke tålmodighed til at vente til jeg skal ud og vise min mave frem!  men der er jo ikke andet for end at vente!

Anmeld

11. maj 2010

Jibbe

Hmm jeg synes den ser fin ud men igen det er meget svært at sammenligne maver... Jeg var til fest med en jordmoderstuderende som syntes min mave var enorm(okay hun var meget fuld) mens andre siger at den er lille... så det kommer også an på dem der ser den

Anmeld

11. maj 2010

Muffinmus

tror du ligger meget midt i mellem...Men i forhold til mi i samme uge, ja, så er din ret lille:-) Mwen kender så andre hvor man først kunne se de var gravide i uge 20....:-)Så der er stor forskel.

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

Da jeg skulle til skanning i uge 19 kunne man slet ikke se jeg var gravid

D jeg sad i venteværelset sammen med de andre gravide, som havde rimelig store maver, blev jeg helt ked af det. Men det kom lige pludselig skal jeg love for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.