13 måneders pylder-sur baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

hc=k

Min søn på 13 måneder er virkelig destruktiv for tiden og bliver virkelig hidsig når der er noget han ikke må få lov til at sidde og ødelægge. Er det normalt med sådan en face eller hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Diana...

Jeps han prøver jo grænser af og sådan tror jeg det vil være i LAAAAANG tid endnu 

Anmeld

11. maj 2010

Moar'en

Vi er igennem det samme nu med Viktor. Han er rigtig igang med at prøve grænser og se hvor meget han kan få lov til. Og nu hvor han er startet i DP kan jeg rigtig se det, for han afprøver også ting deroppe og når han finder ud af han ikke må gør han det lige herhjemme igen. Fx så spiser han faktisk pænt i DP'en, mens han stadig leger med maden herhjemme

Anmeld

11. maj 2010

Mulla1989

Min søn er også 13 mdr. og han er lige sådan  så jeg tror det er meget normalt, de skal jo prøve ens grænser af og går den så går den jo  min søn smider sig på gulvet når han ikke må rende med noget eller han ikke må ødelægge noget. men jeg tror heldigvis det går over igen

håber det var en lille trøst ;o)

Anmeld

11. maj 2010

hc=k

Mulla1989 skriver:

Min søn er også 13 mdr. og han er lige sådan  så jeg tror det er meget normalt, de skal jo prøve ens grænser af og går den så går den jo  min søn smider sig på gulvet når han ikke må rende med noget eller han ikke må ødelægge noget. men jeg tror heldigvis det går over igen

håber det var en lille trøst ;o)

Det var en kæmåe trøst at det ikke kun er min søn der er sådan hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.