Stiger ens sukkerbehov sidst i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

smokin

Jeg drømmer om slik, sodavand, kager, chips, popcorn, is - JA ALT det man ikke må (især når man har graviditetssukkersyge) hver dag. Min samvittighed plager mig ekstremt.

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

elluL

Kigger lige med

Anmeld

11. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Jeg drømmer om slik, sodavand, kager, chips, popcorn, is - JA ALT det man ikke må (især når man har graviditetssukkersyge) hver dag. Min samvittighed plager mig ekstremt.

Er det normalt?

Aner det ikke, men er du gal, hvor kan jeg godt fråde kage i alle afskygninger!! 

Jeg er meeeeget tæt på at blive små-skør af det.

Måler du egentligt dit blodsukker? (Jeg måler mit og det ligger under grænserne...)

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Aner det ikke, men er du gal, hvor kan jeg godt fråde kage i alle afskygninger!! 

Jeg er meeeeget tæt på at blive små-skør af det.

Måler du egentligt dit blodsukker? (Jeg måler mit og det ligger under grænserne...)

Ja jeg måler det 2 gange om ugen. En hverdag og en weekend. og så 6 gange dagligt.

Anmeld

11. maj 2010

Lucipher

Tror jeg kunne spise kage 24/7, men ved ikke om det er normalt.

Anmeld

11. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Ja jeg måler det 2 gange om ugen. En hverdag og en weekend. og så 6 gange dagligt.

Ok, så det er ikke hver dag?

Jeg måler det hver dag...

Sidder og guffer lidt Nellie Dellies Sød Lakrids for at slippe for kagetrangen. 
Sjovt nok hjælper det ikke rigtigt.  

Anmeld

11. maj 2010

LinLin

"Behov"; nej! - "trang"; måske (gjorde det nu ikke ved mig sidst - synes jeg kunne have meget mindre i maven!)

Anmeld

11. maj 2010

Muffinmor

Jeg kan slet ikke få noget fedt eller sødt ned. alt skal være råt og friskt, frugt frugt frugt og grønt, kan til nød spise tørrede frugter. En bid kage og jeg har fået nok for resten af ugen. Det eneste jeg kan grov fråde er filur is

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Ok, så det er ikke hver dag?

Jeg måler det hver dag...

Sidder og guffer lidt Nellie Dellies Sød Lakrids for at slippe for kagetrangen. 
Sjovt nok hjælper det ikke rigtigt.  

Altså jeg er jo pro i følge dem på hospitalet og klarer mig godt så jeg skal ikke stikke mig hver dag - det skulle jeg dog i starten. Men jeg er jo heller ikke såååå overvægtig igen, og spiste meget varieret da de opdagede sukkersygen. Jeg er en gris til fløde i mad (EEEEEEEEELSKER fløde) elsker chips og dip... men er ikke så glad for vingummi fordi jeg får det mærkeligt i maven af det.... Men nogle gange kan jeg bare få helt ustyrlig lyst til vingummi og så æder jeg så.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.