hvem bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

oo

hvor bestiller i fremkaldelse af billeder henne?

jeg har kun fået fremkaldt een gang siden jeg købte mit digitale kamera og der brugte jeg bare føtex, men de tog hundrede år om at lave en mindre forstørrelse (og beskyldte derefter mig for at være en tåbe over mail)

kender I et godt sted man kan få lavet "plakater" eller store klistermærker eller andet i den dur?

jeg har fået den geniale ide at jeg vil sætte et billede af Rolf Lidbergs trolde på min barnesengsgavl nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

trunte89

Jeg plejer at bruge click 4 foto. De laver nogle flotte ting. Og flotte plakater.

Sidst jeg bestilte brugte jeg foto.com (tror jeg den hed). Blev slemt skuffet. Rigitg dårlig kvalitet, så dem bruger jeg ikke igen.

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Tjuhl skriver:

hvor bestiller i fremkaldelse af billeder henne?

jeg har kun fået fremkaldt een gang siden jeg købte mit digitale kamera og der brugte jeg bare føtex, men de tog hundrede år om at lave en mindre forstørrelse (og beskyldte derefter mig for at være en tåbe over mail)

kender I et godt sted man kan få lavet "plakater" eller store klistermærker eller andet i den dur?

jeg har fået den geniale ide at jeg vil sætte et billede af Rolf Lidbergs trolde på min barnesengsgavl nemlig

Vistaprint.

Anmeld

11. maj 2010

oo

trunte89 skriver:

Jeg plejer at bruge click 4 foto. De laver nogle flotte ting. Og flotte plakater.

Sidst jeg bestilte brugte jeg foto.com (tror jeg den hed). Blev slemt skuffet. Rigitg dårlig kvalitet, så dem bruger jeg ikke igen.

coolio! dem skal jeg da lige ind og kukkelure på så  (og de andre er strøget af listen!!)

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi bruger foto.com De er billige og det er super kvali. det kommer også ret hurtigt hjem til én og man får et tracking nr. så man kan følge det hele vejen fra bestilling, gnnem maskinerne.

De vandt også i rabatten engang, de lavede en test, med mange forskellige steder

Jeg æææææælsger lindberg trolls... Mmm. Jeg så engang et kortspil med lindberg trolls, hvor alle spillekortene, havde forskellige trolde på. Jeg har ledt og ledt, når jeg er i norge. Jeg har kun fundet et sæt, hvor der er et troldebillede på bagsiden og alm kort på forsiden mega træls...

Anmeld

11. maj 2010

karina1980

http://fotomagasinet.click.dk/

bruger kun dem efter et par uheldige oplevelser, de super søde og så kunne de som de eneste(åbenbart) klare at fremkalde et 20x30 billede på en time, hvis jeg blot kom med billet på kort eller usb og så endda i en virkelig god kvalitet

Anmeld

11. maj 2010

oo

Zafir skriver:

Vi bruger foto.com De er billige og det er super kvali. det kommer også ret hurtigt hjem til én og man får et tracking nr. så man kan følge det hele vejen fra bestilling, gnnem maskinerne.

De vandt også i rabatten engang, de lavede en test, med mange forskellige steder

Jeg æææææælsger lindberg trolls... Mmm. Jeg så engang et kortspil med lindberg trolls, hvor alle spillekortene, havde forskellige trolde på. Jeg har ledt og ledt, når jeg er i norge. Jeg har kun fundet et sæt, hvor der er et troldebillede på bagsiden og alm kort på forsiden mega træls...

jeg fik lige præcis sådan et spil kort af min mor efter deres sidste Oslo tur jeg ELSKER dem også...bøgerne er udgået fra forlaget, men for nogle uger siden havde netto to af dem på tilbud - fantastisk!!!

Anmeld

11. maj 2010

Siber

Zafir skriver:

jeg bor i Norge, og hvis jeg falder over dem, skal jeg nok give dig et hint!

Knus Siber

Anmeld

11. maj 2010

Mikkelmusen

har ikke prøvet endnu, men har hørt godt om www.snapfish.dk 

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Siber skriver:

jeg bor i Norge, og hvis jeg falder over dem, skal jeg nok give dig et hint!

Knus Siber

MAMA MIA!!!!!!!!!!!!!!

Det ville være for sindsygt Jeg har jo selv kigget, men kun i haugesund, stavanger og kristiansand. Norge er jo stor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.