lidt i tvivl - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

banaman89

Hej ..

Nu skriver jeg godt nok ikke så meget herinde på siden mere som jeg nok gerne ville , men ..

Jeg er kommet lidt i tvivl , jeg har eller havde en rigtig voldsom fodboldspiller i min mave , men siden jeg var på fødegangen med begyndende veér (for en uge siden) har han stadigvæk været den samme lille voldsomme fodbold spiller , men igår startede mine plukveér at blive voldsomme igen , men de gjorde ikke ondt og de var jo til at leve med , men han er blevet så stille nu, jeg har mærket ham nogle små få gange siden igår , men jeg har så også haft nogle plukveér flere end jeg plejer ..

Jeg ved jo godt af baby'erne inde i maven har nogle stille dage , men er det normalt , at opfører sig sådan lige pludselig ? Jeg er ikke så bekrymret , men jeg tænker bare på om det er normalt ?!

Samtidigt med at jeg har følelsen af det virkeligt trykker/presser ned af ..

Mvh Anna 27+0 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Faith

Jeg var på fødegangen i går fordi jeg hele dagen havde haft ve-agtige smerter i den ene side af maven og tyngdefornemmelse som du også beskriver.... Jeg havde en kraftig blærebetændelse og fik medicin for det. Er du blevet tjekket for blærebetændelse for nylig?

Det med aktiviteten derinde ved jeg ikke ret meget om. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til fødegangen og spørge. Min erfaring siger mig at det kan give en masse ro lige at snakke med en jordemoder.

Hilsen Mia (26+3)

Anmeld

11. maj 2010

banaman89

smillaluna skriver:

Jeg var på fødegangen i går fordi jeg hele dagen havde haft ve-agtige smerter i den ene side af maven og tyngdefornemmelse som du også beskriver.... Jeg havde en kraftig blærebetændelse og fik medicin for det. Er du blevet tjekket for blærebetændelse for nylig?

Det med aktiviteten derinde ved jeg ikke ret meget om. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til fødegangen og spørge. Min erfaring siger mig at det kan give en masse ro lige at snakke med en jordemoder.

Hilsen Mia (26+3)

Ja jeg er lige kommet ud af en kraftig blærebetændelse og den er blevet tjekket igen , men der var ikke noget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.