mens efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

puslepigen

Har lige et spørgsmål til jer tøsser som jeg håber i kan svare på!!!

hvorlang tid efter en SA har der gået inden i har fået jeres mens igen. går og venter på den så vi kan komme til og prøve igen. håber det går bedre denne gang, da jeg midstede vore foster i 9/10 uge. for små 3 uger siden.

håber i kan hjølpe mig

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

oo

jeg var godt nok gravid udenfor livmoderen, men så vidt jeg ved er det samme tidsrum man regner med bagefter...at der kan gå 4-6 uger før man får normal mens (og inden da har man så haft en ægløsning, så hvis der går meget længere tid, skal man lige teste )

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

11. maj 2010

Muffinmus

fik slet ikke min mens igen efter min SA, fik min datter;-)

Men HVIS den skulle være kommet ville den have været en uge forsinket i forhold til normalt. Testede nemlig for ÆL og skyndte mig at sexe der. Så ved hvornår CA, den ville være kommet hvis det er.

Du skal som udgangspunkt regne med ca 4-6 uger efter.

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Der gik 25 dage

Anmeld

11. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg mistede desværre vores første barn i december sidste år - en mdr. senere (præcis på dagen) fik jeg mens.. Og blev gravid i Februar i år, så nåede kun lige at få mens en gang, får lykken vente tilbage..

Anmeld

11. maj 2010

puslepigen

okay tak for jeres svar

det er kun 20 dage siden jeg mistede så den er nok på vej altså mensen. vi må jo se tiden and  og se hvad der sker..

Anmeld

11. maj 2010

blomst84

almindelig cyklus begge gange  første gang fik jeg mens 28 dage efter og ja denne gang har jeg slet ikke fået mens men derimod 2 streger 

Anmeld

11. maj 2010

LinLin

nåede ikke at få mens Blev gravid ca. 3 uger efter SA

Anmeld

11. maj 2010

Maya-mus

Sidste år i august måned, mistede min forlovede og jeg vores første graviditet, allerede i uge 6... Det tog rimelig hårdt på os, men vi ville selvfølgelig ikke give op.

Den "menstruation" jeg fik, i forbindelse med den spontane abort, var faktisk min sidste menstruation.. Det var så d. 16 august.

Omkring starten af oktober, testede vi allerede positive igen, og jeg er nu i uge 34+2, hvor jeg venter vores lille søn  

Anmeld

12. maj 2010

Kløver

min kom ca samme tid som mens plejer at skulle kommer, så min cyklus fortsamme bare efter min SA, dog varede mensen kun 1½ dag ? så er lidt spændt på hvad den næste mens siger da det så bliver 2 mens efter SA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.