Av av gør det aldrig mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Bom

AV AV AV AV mit bækken....

Ja jeg blev idag så træt af alle de nullermænd der fløj om benene på mig, så jeg tråsede min bækkenløsning idag, og startede den vilde hovedrengøring..
Startede med at tørre støv af i hele huset, det gik også fint nok, indtil jeg kom i tanke om at nu støvsugede jeg sku selv (er træt af at bede min kæreste om det hele tiden, han kan nemlig ikke selv se når det trænger), og bagefter vaskede jeg så lige alle gulvene...
Nu sidder jeg så her, med MEGA ondt i mit bækken....

Ved godt det er min egen skyld, men er bare så træt af at bede om hjælp hele tiden..  Har et par veninder som har sagt at jeg bare skulle sige til hvis jeg fik brug for hjælp, men synes altså ikke det er særlig nemt og be om hjælpen...

Snøft snøft, manglede bare lidt med ynk...

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

ønskebørn74

Mini-Terp skriver:

Ja jeg blev idag så træt af alle de nullermænd der fløj om benene på mig, så jeg tråsede min bækkenløsning idag, og startede den vilde hovedrengøring..
Startede med at tørre støv af i hele huset, det gik også fint nok, indtil jeg kom i tanke om at nu støvsugede jeg sku selv (er træt af at bede min kæreste om det hele tiden, han kan nemlig ikke selv se når det trænger), og bagefter vaskede jeg så lige alle gulvene...

Ved godt det er min egen skyld, men er bare så træt af at bede om hjælp hele tiden..  Har et par veninder som har sagt at jeg bare skulle sige til hvis jeg fik brug for hjælp, men synes altså ikke det er særlig nemt og be om hjælpen...

Knus Maria

Stort krammer til dig.. Og så må han jo sørge for maden... Når han nu ikke gidder åbne øjnene.. Måske du skulle lave en plan til ham?? Det har vi herhjemme og vi er super glade for det...

Knus Lene

Anmeld

11. maj 2010

Bom

ønskebarn74 skriver:

Stort krammer til dig.. Og så må han jo sørge for maden... Når han nu ikke gidder åbne øjnene.. Måske du skulle lave en plan til ham?? Det har vi herhjemme og vi er super glade for det...

Knus Lene

Tak...

Hehe aftensmaden slipper han nemt om ved, for vi har aftalt og hente mad på det lokale pizzaria...

Det kunne da godt være jeg skulle prøve med sådan en plan, men tror desværre bare ikke den bliver fulgt så længe...

Anmeld

11. maj 2010

sbs78

Uuuu kender det godt. Altså det med at manden ikke selv kan se hvornår det trænger.

Men husk nu at passe godt på dig selv og baby

Anmeld

11. maj 2010

9510

Mini-Terp skriver:

Knus Maria

Så varer det nok ikke længe inden du går i fødsel, med sådan en omgang rengøring

Anmeld

11. maj 2010

Bom

mynord skriver:

Så varer det nok ikke længe inden du går i fødsel, med sådan en omgang rengøring

Uhh håber du har ret..

Men lige nu ser der ikke ud til at der sker noget...

Anmeld

11. maj 2010

9510

Mini-Terp skriver:

Uhh håber du har ret..

Men lige nu ser der ikke ud til at der sker noget...

Sender lige en ordenlig bunke vestøv afsted til dig

Anmeld

11. maj 2010

Bom

sbs78 skriver:

Uuuu kender det godt. Altså det med at manden ikke selv kan se hvornår det trænger.

Men husk nu at passe godt på dig selv og baby

Ja det er sku træls med de mænd...  Men mon ikke han lærer det på et tidspunkt...

Ja jeg ved det godt, men det er bare lidt svært nogle gange og acceptere at man er lidt handicappet...

Anmeld

11. maj 2010

Bom

mynord skriver:

Sender lige en ordenlig bunke vestøv afsted til dig

Tusind tak...

Håber det virker indenfor den nærmeste fremtid...

Anmeld

11. maj 2010

roenlund

Nogengange sker det ligepludsligt at de mænd alligevel kan, jeg tror ikke min mand har støvsuget uden jeg har bedt ham om det i de otte år vi har været sammen men idag da han kom hjem spurgte han om han ikke lige kunne nå det før vi skulle spise

Så der er håb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.