Har nogen prøvet det samme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

gruener

Hej alle.

Jeg er nu 22+2 og har ikke rigtig mærket noget til min lille dreng i maven endnu. Jeg var til lægen forleden, da jeg undrede mig over ikke at kunne mærke ham. Min læge fortæller mig så at han ligger med ryggen til, så hans spark går om i ryggen. Jeg har de sidste dage, døjet meget med ryg smerter, og det føles nogen gange, som om han skubber indefra....  kan det virkelig passe?? Det føles mega ubehageligt.. Men så mærker jeg da noget  

Min læge siger, at han sagtens kan blive liggende sådan resten af tiden... AHHHH !!! siger jeg bare..

Er der nogen der har prøvet det samme??

Anyone??

Hilsen Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

smokin

Min moderkage har ligget som en dyne foran maven så jeg har ikke kunne mærke baby før jeg var i uge 23 sådan rigtigt. Jeg vidste så heller ikke hvordan det mærkes at baby puffer, men jeg tænker nu at baby jo ikke er særlig stor ikke kan puffe det vilde i uge 22

Bare vent du skal nok få dine spark jeg kan ikke sove om natten fordi der bliver losset så meget igennem.

Anmeld

11. maj 2010

gruener

Zette skriver:

Min moderkage har ligget som en dyne foran maven så jeg har ikke kunne mærke baby før jeg var i uge 23 sådan rigtigt. Jeg vidste så heller ikke hvordan det mærkes at baby puffer, men jeg tænker nu at baby jo ikke er særlig stor ikke kan puffe det vilde i uge 22

Bare vent du skal nok få dine spark jeg kan ikke sove om natten fordi der bliver losset så meget igennem.

Min livmoderen ligger også foran... hvis det er spark jeg kan mærke i min ryg... Så er jeg ikke glad for dem.... Nu må vi se om han vender sig...

Anmeld

11. maj 2010

gruener

op.. vil meget gerne høre om nogen har prøvet noget lig det samme...

Anmeld

11. maj 2010

lucas<3

min jordmor sagde at der den godt kunne sparke, men den sparkede ikke så hårdt så du kan mærke det. jeg kan se den mosler rundt når jeg kigger på maven men kan ikke mærke den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.